داور چهارم بازی پی‌اس‌جی و باشاک شهیر دقیقا به دمبابا چه گفت؟

داور چهارم بازی پی‌اس‌جی و باشاک شهیر دقیقا به دمبابا چه گفت؟

خبرگزاری فوتبالی - بازی باشاک شهیر و پاریسن ژرمن به علت توهین نژاد پرستانه داور چهارم متوقف شد و بازیکنان هر دو تیم به این خاطر، زمین مسابقه را ترک کردند. نیمکت نشینان باشاک شهیر در دقیقه 13 بازی و پس از خطایی که روی نیمار صورت گرفته بود، بازی را به هم زدند چرا که معتقد بودند توهین نژاد پرستانه‌ی داور چهارم به دمبابا را شنیده‌اند اما داور چهارم به دمبابا چه گفت؟

به گزارش فوتبالی، تصاویر دقیق و فیلمی از داور چهارم بازی که بتواند صحبت های او را لب‌خوانی بکند هنوز در دسترس نیست اما طبق ادعای نیمکت نشینان و دمبابا، داور چهارم هنگامی که بازی به علت خطا روی نیمار شلوغ شده بود از عبارت "negro" استفاده کرده است که این عبارت اسپانیایی شده‌ی"nigger" در انگلیسی به معنی "کاکاسیاه" است و به بردگان سیاه پوست و برای تحقیرشان به آن‌ها نسبت داده می‌شد. وبو که در باشگاه باشاک شهیر کمک مربی است از روی نیمکت با عصبانیت فریاد می‌زد که:" چرا او (داور چهارم) گفت کاکا سیاه؟"

در هر صورت به نظر می‌رسد که موضوع نژاد پرستی در فوتبال اروپا هنوز به پایان نرسیده است. باید دید که در نهایت چه تصمیماتی پیرامون این بازی و داور چهارم آن گرفته خواهد شد. اما چیزی که واضح است عصبانیت بسیار شدید اعضای باشگاه باشاک شهیر از این اتفاق است.

1470