لغو بازی پاریسن ژرمن و باشاک شهیر به خاطر نژادپرستی داور چهارم

لغو بازی پاریسن ژرمن و باشاک شهیر به خاطر نژادپرستی داور چهارم

خبرگزاری فوتبالی - بازی پاریسن ژرمن و استانبول باشاک شهیر در هفته ششم لیگ قهرمانان اروپا به علت موردی مربوط به نژادپرستی متوقف شد.

به گزارش فوتبالی، دمبابا بازیکن سابق چلسی که در حال حاضر در تیم ترکیه ای توپ می زند مدعی شد که داور چهارم به پیر وبو ، عضو کادر فنی تیم باشاک شهیر توهین نژادپرستانه کرده است. بعد از این اتفاق بازیکنان هر دو تیم در اعتراض به نژادپرستی داور چهارم از زمین خارج شدند. در حقیقت بازیکن کامرونی ادعا کرد که داور چهارم به وبو توهین کرده است. این اتفاق در دقیقه سیزدهم بازی رخ داد، زمانی که بازیکنان تیم ترکیه ای تکل خشنی روی پای نیمار زدند. بعد از آن داور بازی به سمت وبو کمک مربی تیم استانبول باشاک شهیر رفت تا او را اخراج کند اما بازیکن سابق مایورکا با خشم گفت که داور چهارم از عبارت نژادپرستانه "کاکاسیاه" علیه او استفاده کرده است. 

در حقیقت بازیکنان باشاک شهیر با خشم مدعی شدند که کولتسکو داور چهارم بازی که اهل رومانی است به وبو عضو کادر فنی تیم باشاک شهیر توهین نژادپرستانه کرده و او را "کاکاسیاه" خوانده است و به همین خاطر آنها از بازی خارج شدند تا هفته پایانی لیگ قهرمانان اروپا با یک جنجال عجیب همراه باشد. بعد از این صحنه اوکان بوروک سرمربی باشگاه باشاک شهیر با خشم خطابه کولترنو گفت:" آیا تو نژادپرست هستی؟" و بدین ترتیب بازیکنان هر دو تیم از زمین خارج شدند تا بازی متوقف شود.

 در حقیقت پی اس جی برای صعود به مرحله بعدی در مقابل باشاک شهیر به یک تساوی نیاز داشت و حالا احتمال دارد که پرونده این بازی به کمیته انضباطی کشیده شود.

4125