واکنش کونته به احتمال تبانی رئال مادرید و مونشن گلادباخ

واکنش کونته به احتمال تبانی رئال مادرید و مونشن گلادباخ

خبرگزاری فوتبالی - مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در حالی چهارشنبه شب به پایان می رسید که یکی از جذاب ترین گروه ها مربوط به گروهی است که رئال مادرید، اینتر، بروسیا مونشن گلادباخ و شاختار دونتسک در آن حضور دارند.

به گزارش فوتبالی، شرایط عجیب این گروه به شکلی است که هر کدام از چهار تیم می توانند در مرحله پایانی صعود کنند، حذف شوند یا به لیگ اروپا بروند. در حال حاضر اینتر پنج امتیازی است و باید در هفته پایانی به مصاف شاختار هفت امتیازی برود. گلادباخ با هشت و رئال مادرید با هفت امتیاز هم به مصاف هم می روند. اگر اینتر بتواند در مقابل شاختار پیروز شود و بازی دیگر گروه برنده داشته باشد، نراتزوری ها بر خلاف انتظارات می توانند به مرحله بعدی صعود کنند اما اگر رئال و گلادباخ با هم مساوی کنند، اینتر حذف می شود. این اتفاق باعث شده تا برخی رسانه های ایتالیا شایعه سازی کنند و مدعی شوند که احتمال تبانی دو تیم وجود دارد تا هر دو صعود کنند.

کونته سرمربی اینتر در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی مقابل شاختار وقتی با سوالات در مورد تبانی احتمالی مواجه شد، جواب داد:" سعی می کنیم که به پیروزی مقابل یک تیم بسیار خوب فکر کنیم و مشکلاتی در این زمینه خواهیم داشت. تا یک هفته پیش کار ما را تمام شده می دانستند اما حالا به صعود امید داریم و به همین فکر می کنیم. نگران سایر مسائل نیستم. در لیگ قهرمانان اروپا حضور داریم و باشگاه های بزرگی در این تورنمنت هستند. امیدوارم که هیچ کسی در مورد این شایعات صحبت نکند چرا که این برای ما غم بار است. هر تیمی برای برد بازی خواهد کرد."

4125