آمادگی بالای رمضانی در تمرینات پرسپولیس

آمادگی بالای رمضانی در تمرینات پرسپولیس

خبرگزاری فوتبالی- مهاجم بلندقامت قرمزها که در بازی برابر شهرخودرو دو فرصت گلزنی را از دست داد این روزها در تمرینات سعی می کند با فراموش کردن بازی قبلی و با روحیه مضاعف و  بهتر خود را برای بازی فینال لیگ قهرمانان آماده کند.

به گزارش فوتبالی، آرمان رمضانی که در این فصل از سایپا به جمع شاگردان یحیی گل محمدی اضافه شده، بعد از چند بازی که در ترکیب قرمزها قرار گرفت نتوانسته در امر گلزنی موفق عمل کند و این موضوع با انتقادات زیادی علیه او همراه شده است. رمضانی که به واسطه این عملکرد در دیدارهای اخیر نیمکت نشین شده و فرصت کمی به دست آورده، در بازی با شهرخودرو با اعتماد یحیی گل محمدی برای حضوری فیکس در ترکیب مواجه شد تا به ناکامی های خود در گلزنی با پیراهن قرمز پرسپولیس پایان دهد اما در پایان این بازی و دقایقی که در زمین حضور داشت با از دست دادن دو فرصت صد در صد گلزنی نشان داد همچنان فشار و استرس زیادی را تحمل می کند.

پس از این بازی بازیکنان پرسپولیس با برتری مقابل شهرخودرو مشهد سعی کردن در رختکن به مهاجم شمالی خود روحیه داده و در شبکه های اجتماعی با گذاشتن عکس این بازیکن به نوعی از او حمایت کردند.

گفته می شود که رمضانی در تمرینات پرسپولیس آمادگی بسیار خوبی داشته و این عملکرد باعث شده تا خود را برای بازی در ترکیب قرمزها برابر شهرخودرو به یحیی تحمیل کند.

بخش رسانه ای باشگاه پرسپولیس امروز با انتشار عکسی از آرمان رمضانی در تمرینات گروهی این تیم که در کمپ تیم های ملی برگزار می شود آمادگی بالای مهاجم شمالی قرمزها را در عکس به رخ کشید. در این تصویر که توسط لنز دوربین گروه رسانه ای قرمزها به ثبت رسیده است آرمان رمضاتی یک سر و گردن بالاتر از سایر بازیکنان پرسپولیس برای زدن ضربه سر بلند شده بود و به نوعی میزان آمادگی بالای خود را به حریفان نشان می دهد.

با توجه به غیبت چند مهره تاثیرگذار پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا برابر نماینده شرق این قاره و مخصوصا محرومیت عیسی آل کثیر آرمان رمضانی در صورت آمادگی بالای خود می تواند یکی از 11 بازیکن یحیی گل محمدی در آغاز این بازی لقب گیرد.

باید منتظر ماند و دید روند تمرینات و آمادگی بدنی و جسمانی این مهاجم بلند قامت می تواند جایگاه او را در ترکیب تیم در فینال آسیا رزرو کند یا خیر.

7655