شبی که زوج منشا نه شانس داشت و نه دقت

شبی که زوج منشا نه شانس داشت و نه دقت

خبرگزاری فوتبالی- پیمان رنجبری در دومین حضور ثابت در غیاب یونس شاکری عملکرد ناامیدکننده‌ای داشت.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، رنجبری با کسب عنوان بهترین گلزن فصل لیگ یک همراه با گل گهر سیرجان به مسابقات لیگ برتر صعود کرد ولی در فصلی که آبی پوشان سیرجانی به شدت نیاز به گلزنی داشتند، این مهاجم نتوانست نمایش قابل قبولی ارائه کند و در میانه فصل مجید جلالی به فکر استخدام گادوین منشا، برزای، شاکری و چند مهره تهاجمی دیگر افتاد تا مشکل گلزنی تیمش را رفع کند.

رنجبری با حضور امیرقلعه‌نویی هم در گل‌گهر ماندنی شد، ولی این منشا و شاکری بودند که توانستند نظر مثبت امیرقلعه نویی را برای حضور در ترکیب اصلی جلب کنند و زوج خط حمله تیم در سه بازی ابتدایی برابر سپاهان و مس رفسنجان و فولادخوزستان بودند؛ دو دیداری که با 7 امتیاز و 6 گل زده برای شاگردان امیرقلعه نویی همراه شد.

شاکری اما این روزها از دسترس امیرقلعه‌نویی دور مانده و رنجبری در دو مسابقه برابر ماشین سازی و پیکان در کنار منشا از ابتدا وارد زمین شد؛ این مهاجم البته در طول بازی برای گلزنی بسیار مشتاق نشان می‌داد، ولی در زدن ضربات آخر دقت یا شاید اعتماد به نفس کافی را نداشت تا هر بار فرصت‌های گلزنی فوق العاده او به نوعی از دست برود.

البته که هنوز روزهای زیادی پیش روی گل گهر و رنجبری قرار دارد و این مهاجم می‌تواند با گلزنی در دیدارهای آینده، با خیال آسوده‌تری به کار خود در کنار دو مهاجم دیگر تیم یعنی منشا و شاکری ادامه دهد.

7474