شکسته نفسی به سبک لوکاکو: یکی از ۵ مهاجم برتر دنیا هستم

شکسته نفسی به سبک لوکاکو: یکی از ۵ مهاجم برتر دنیا هستم

خبرگزاری فوتبالی – روملو لوکاکو در جدیدترین گفت و گوی خود اعلام کرده یکی از ۵ مهاجم برتر دنیا است.

به گزارش فوتبالی، روملو لوکاکو در جدیدترین گفت و گوی خود به فرانس فوتبال گفته: من یکی از ۵ مهاجم برتر دنیا هستم. نمی‌توانم کاری که از لحاظ تاکتیکی اشتباه است را انجام دهم. اگر رونالدو، مسی و لواندوفسکی حد و مرزهای‌شان را ارتقا داده‌اند چرا من نتوانم؟

لوکاکو در ادامه افزود: مقایسه با رونالدو لوئیز نازاریو دلیما؟ او گل‌های زیادی برای تیم ملی به ثمر رساده. اندکی زود است تا با او مقایسه شوم. در شهر میلان همه با من درباره ۳۴ گل در اولین فصل حضور رونالدو در اینتر صحبت می‌کنند. خوشحالم که به این رکورد رسیدم اما او قهرمان جام یوفا شد. برخلاف من که در فینال شکست خوردم. حالا باید تلاش کنم تا جام ببرم.

مهاجم تیم اینتر در ادامه افزود: ما اینتر هستیم و برای قهرمانی می‌جنگیم. فکر می‌کنم این حداقل کاری است که می‌توانیم انجام دهیم. باید ببینم در ماه مارچ چه می‌شود. از لحاظ فیزیکی قوی هستم. تابستان گذشته تنها ۸ روز به تعطیلات رفتم اما باعث نشد تا بگویم استراحت کمی داشتم. اگر این تفکر را پیدا کرده‌ بودم به راحتی مصدوم می‌شدم. ترجیح می‌دهم به آمادگی کامل فکر کنم تا به همه نشان دهم ارزش من چقدر است.  این مسئله درباره بازی‌ها هم وجود دارد. شما باید خوشحال باشید که بازی می‌کند. حتی چند بار در هفته. اعتقاد دارم کسانی که بازی‌ها را از نزدیک و با دقت مشاهده می‌کنند همه چیز را می‌بینند. من هم مشاهده می‌کنم هر سال به تجربیاتم اضافه می‌شود و این مانند داور برای من است.

1101