سوال روز/ اینیستا به پرسپولیس می رسد؟

سوال روز/ اینیستا به پرسپولیس می رسد؟

خبرگزاری فوتبالی- ویسل کوبه با درخشش آندرس اینیستا موفق شد با شکست شانگهای راهی مرحله نیمه نهایی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در شرق آسیا شود.

به گزارش فوتبالی، درخشش اینیستا در خط میانی ویسل کوبه سبب شد تا این تیم از دور گروهی صعود کند تا پس از برتری در بازی حساس خود برابر شانگهای به مرحله نیمه نهایی این مسابقات برسد. اینیستا در بازی برابر شانگهای هم ستاره میدان بود و در دقیقه 33 بازی بود که روی پاس یاماگوچی قفل دروازه حریف چینی را باز کرد.گلی که باعث شد ویسل کوبه در مسیر پیروزی قرار بگیرد و از لحاظ روحی شرایطی بهتر را پیدا کند.

ویسل دقیقه 50 با ضربه سر نیشی به دومین گل خود نیز دست یافت تا تقریبا کار را تمام کند. اینیستا که نمایشی درخشان در این بازی داشت، دقیقه 68 به دلیل مصدومیت جای خود را به یاسوی داد. او بدون کمک و در حالی که کمی احساس درد می کرد از میدان خارج شد.

ستاره اسپانیایی برای ویسل یک وزنه بزرگ محسوب می شود و باید دید شرایط مصدومیت او چگونه خواهد بود. ویسل مدعی جدی قهرمانی شرق آسیا و رسیدن به فینال برابر پرسپولیس است.

با توجه به قرعه کشی ساعاتی پیش تیم های شرق آسیا ویسل کوپه باید در مرحله نیمه نهایی به مصاف سوون سامسونگ کره جنوبی برود.

تیم ویسل کوپه به همراه کاپیتان اسپانیایی خود در صورت صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا برابر پرسپولیس صف آرایی خواهد کرد و در صورت این اتفاق شاهد رویارویی اینیستا با شاگردان یحیی گل محمدی خواهیم بود، تقابلی که می تواند مثل بازی های پرسپولیس برابر السد و ژاوی هرناندز جذاب و دیدنی باشد.

هواداران پرسپولیس و کاربران فضای مجازی نیز با واکنش های مختلف از ستاره اسپانیایی ویسل کوپه درخواست های عجیبی داشتند و خطاب به اینیستا گفتند " شما که قهرمان جهان شدی و مهم ترین گل تاریخ فوتبال اسپانیا را به ثمر رساندی  به خودت بیا و همینجا خودت را بزن به مصدومیت و ادامه نده دیگه"

باید منتظر ماند و دید آیا بعد از تقابل پرسپولیس برابر السد و ژاوی هرناندز شاهد رویارویی شاگردان یحیی گل محمدی و اینیستا خواهیم بود یا خیر.

7655