قرنطینه پرسپولیس مانع حضور شهردار تهران نشد

قرنطینه پرسپولیس مانع حضور شهردار تهران نشد

خبرگزاری فوتبالی- در حالی که اعضای تیم فوتبال پرسپولیس در روزهای مانده تا برگزاری فینال لیگ قهرمانان آسیا با قوانین سختگیرانه تری نسبت به گذشته برای جلوگیری از ابتلا به بیماری کرونا روبرو هستند حضور شهردار تهران و هیات همراه ایشان در قرنطینه قرمزها، عجیب بود‌.

به گزارش فوتبالی، پیروز حناچی شهردار تهران به همراه هیات همراه و در حالی که جعفر سمیعی مدیرعامل پرسپولیس نیز او را همراهی می کرد در محل تمرین پرسپولیس در کمپ تیم های ملی حاضر شد و در اقدامی عجیب تر عکس یادگاری هم با بازیکنان و کادرفنی تیم هم گرفتند.

در حالی که در طول روزهای گذشته مدیران باشگاه پرسپولیس و مسئولان این تیم بارها در رسانه ها اعلام کردند که اجازه حضور هیچ شخصی را در محل اردوی پرسپولیس برای جلوگیری از ابتلای بازیکنان این تیم به ویروس کرونا نخواهیم داد اما عکس های منتشر شده از سوی بخش رسانه ای باشگاه پرسپولیس نشان می دهد سخت گیری که مدیران قرمزها از آن صحبت می کردند فقط در حد حرف بوده است.

قوانین سخت گیرانه از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا برای بازی فینال موجب شد که قرمزها به قرنطینه بروند. بزرگ‌ترین نگرانی آنها قبل از سفر به قطر، روبه‌رو شدن با قوانین سختگیرانه کشور میزبان قبل از برگزاری دیدار نهایی لیگ قهرمانان آسیا بوده است. اگر کرونا در اردوی پرسپولیس دیده می‌شد، همه نفرات این تیم باید به قرنطینه اجباری می‌رفتند. کرونا در همین فصل، موجب حذف الهلال از لیگ قهرمانان شد و برای تیمی که چند محروم کلیدی قبل از دیدار نهایی آسیا دارد، این موضوع می‌تواند منجر به یک نگرانی بزرگ شود.

با توجه به وضعیت عجیب و خاص برگزاری فینال لیگ قهرمانان، حضور شهردار تهران به همراه هیات همراه و چند عکاس در قرنطینه قرمزها بسیار عجیب بود، موضوعی که با واکنش های بسیاری در شبکه های اجتماعی روبرو شده است. 

تک تک ستاره‌های تیم یحیی از طرف سرمربی وظیفه دارند تا روز برگزاری فینال مراقب سلامتی‌شان باشند. یک اشتباه کوچک در رعایت پروتکل‌های بهداشتی، می‌تواند به راحتی شانس موفقیت این تیم در فینال آسیا را از بین ببرد.

7655