دیگو سیمئونه و امید به اوبلاک برای کمک به صعود اتلتیکو مادرید

دیگو سیمئونه و امید به اوبلاک برای کمک به صعود اتلتیکو مادرید

خبرگزاری فوتبالی – امید اصلی سیمئونه برای صعود در لیگ قهرمانان درخشش اوبلاک است.

به گزارش فوتبالی، دیگو سیمئونه هم اکنون در آسمان‌ها سیر می‌کند. در حضور رئال مادرید با روندی سینوسی و بارسلونای ناکام، اتلتیکو به راحتی در صدر قرار گرفته و امید به قهرمانی دارد. اتلتیکو اما در لیگ قهرمانان به خوبی لیگ داخلی کار نکرده. آن‌ها با ۵ امتیاز در رده دوم جدول گروه قرار گرفته‌اند اما می‌توانند حتی با یک مساوی صفر صفر هم صعود کنند. اتفاقی که اهمیت درخشش اوبلاک را نشان دهد.

اتلتیکو در بازی هفته آخر خود باید مقابل سالزبورگ قرار بگیرد و قطعا سمیئونه می‌داند که کار آسانی در پیش نخواهد داشت. ستاره‌ای چون دومینیک سوبوسلای در سالزبورگ حضور دارد که گلزنی مقابل اتلتیکو برای او امری انجام نشدنی به نظر نمی‌رسد و در لیگ قهرمانان امسال هم گل زده است.

در تیم اتلتیکو فلیکس کم کم جا افتاده و در حال تبدیل شدن به یک ستاره است. او امید اول گلزنی روخی بلانکو است اما در دیداری که اتلتیکو تنها نیاز به نپذیرفتن شکست دارد، امید اصلی سیمئونه به اوبلاک است. باید دید دروازه‌بان اسلوونیایی تیم مادریدی که چندین بار جایزه زامورا را برنده شده می‌‌تواند یک تنه این تیم اسپانیایی را به مرحله بعد لیگ قهرمانان برساند یا خیر.

1101