دستیار سابق مورینیو: اگر سیتی قانونمند بود یونایتد قهرمان می‌شد

دستیار سابق مورینیو: اگر سیتی قانونمند بود یونایتد قهرمان می‌شد

خبرگزاری فوتبالی - ریکاردو فورموسینیو، دستیار سابق ژوزه مورینیو، معتقد است که اگر منچسترسیتی طبق قانون رفتار می‌کرد، منچستریونایتد قهرمان فصل 18 - 2017 می‌شد. 

به گزارش فوتبالی، پپ گواردیولا در طول دومین فصل حضورش در ورزشگاه اتحاد به اولین جام قهرمانی لیگ برتر دست پیدا کرد. مورینیو و تیمش نیز با فاصله 19 امتیازی در رده دوم جدول رده بندی قرار گرفتند. این نزدیکترین تلاش یونایتد برای کسب عنوان قهرمانی پس از بازنشستگی سر الکس فرگوسن در سال 2013 بود. فورموسینیو باور دارد که شیاطین سرخ می‌توانستند تحت هدایت ژوزه مورینیو به عنوان قهرمانی دست پیدا کنند اما عدم رعایت قوانین توسط سیتی مانع از این کار شد. او به رکورد گفت: " درست است ما قهرمان نشدیم اما لیگ اروپا، جام اتحادیه و سوپرکاپ را در رقابت با منچسترسیتی بردیم که همانطور که بعدها ثابت شد از قوانین فیرپلی مالی تبعیت نکرده بود. ما زمانی در رده دوم قرار گرفتیم که صداقت ورزشی کاملی را به نمایش گذاشتیم و می‌توانیم قهرمان آن رقابت‌ها باشیم. " 

1811