راکیتیچ: سویا در لیگ قهرمانان اروپا امیدهای زیادی دارد

راکیتیچ: سویا در لیگ قهرمانان اروپا امیدهای زیادی دارد

خبرگزاری فوتبالی – راکیتیچ، هافبک تیم سویا در جدیدترین گفت و گوی خود اعلام کرده سویا در لیگ قهرمانان اروپا امیدهای زیادی دارد.

به گزارش فوتبالی، ایوان راکیتیچ، بازیکن سابق تیم بارسلونا که هم اکنون در تیم سویا عضویت دارد با سایت یوفا گفت و گو کرده و ضمن بیان خاطره‌ای از قهرمانی با سویا در اروپا، اعلام کرده این تیم امید زیادی در اروپا دارد.

راکیتیچ در جدیدترین گفت و گوی خود به سایت یوفا گفته: چیزهای زیادی باید در تیم ما بهبود پیدا کند و ما هم به خوبی خودمان را آماده‌ کرده‌ایم تا در مقابل اتفاقات پیش رو خود باشیم. خوشحال و هیجان زده هستیم که در لیگ قهرمانان اروپا نقشی مهم ایفا می‌کنیم. این باشگاه در مسیر خاصی قرار دارد و رشد در چند سال گذشته این مسئله را نشان داده است.

سویا در فوتبال اروپا تاریخی غنی در این سال‌ها داشته و مهم‌ترین دلیل آن قهرمانی‌های متعدد در لیگ اروپا است. راکیتیچ قهرمانی سویا در سال ۲۰۱۴ را به خاطر دارد و می‌گوید: بالا بردن جام به عنوان کاپیتان، مشاهده هواداران، دوستان و همه افراد احساس خوبی داشت. وارد شدن به شهر هم اتفاقی دیوانه کننده بود. به همراه رئیس باشگاه در هلی‌کوپتر بودیم. هواداران زمین چمن را پر کرده بودند. امیدوارم باز هم چنین صحنه‌ای تکرار شود زیرا زیباترین چیزی است که دیده‌ام.

1101