پرسپولیس منتظر تصمیم سازمان لیگ برای بازی با ذوب آهن

پرسپولیس منتظر تصمیم سازمان لیگ برای بازی با ذوب آهن

خبرگزاری فوتبالی- باشگاه پرسپولیس منتظر تصمیم نهایی سازمان لیگ درباره برگزاری بازی با ذوب آهن است تا برنامه ریزی تمرینی خود را برای فینال لیگ قهرمانان آسیا انجام دهد.

به گزارش فوتبالی، گفته می شود طبق هماهنگی های انجام شده قرار است اعضای تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان تست راستی آزمایی خود در خصوص ابتلا به بیماری کرونا را انجام دهند تا سازمان لیگ فوتبال ایران صبح چهارشنبه درباره برگزاری دیدار این تیم با پرسپولیس در هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر ایران تصمیم گیری کند.

کادر فنی پرسپولیس که اصرار به برگزاری این بازی دارد برای پرهیز از هرگونه ایجاد قصدی برای صحبت درباره آن ندارد اما برنامه ریزی تمرینی پرسپولیس برای بازی فینال را به بعد از تصمیم سازمان لیگ موکول کرده اند.

یحیی نگران خارج شدن تیمش از فرم مسابقات‌ است. آن هم در شرایطی که پرسپولیس تا همین هفته گذشته تحت فشار دیدارهای فشرده لیگ برتر بوده است. این نکته را هم نباید فراموش کرد که گل‌محمدی هنوز ترکیب نهایی تیمش را نشناخته است. با توجه به غیبت احسان پهلوان و وحید امیری در دیدار فینال و همچنین تداوم محرومیت عیسی آل‌کثیر، سرمربی قرمزها در چند هفته گذشته ترکیب‌های متفاوتی را برای تیمش امتحان کرده است. او بارها ترکیب هجومی پرسپولیس را تغییر داده و نفرات مختلفی را آزمایش کرده و حالا بدون برگزاری مسابقه تا دیدار پایانی، دیگر زمانی برای محک زدن نفرات مختلف ندارد.

گفته می شود در صورتی که امکان برگزاری بازی با ذوب آهن نباشد و کادر فنی حریف تدارکاتی مناسبی را برای شاگردانش پیدا نکند دو جلسه تمرینی فشرده را برای این تیم در نظر خواهد گرفت که طی آنها بازی درون تیمی انجام دهند.

با این حال مربیان پرسپولیس منتظر تصمیم گیری سازمان لیگ فوتبال درباره این دیدار هستند تا بتوانند بازیکنان پرسپولیس را برای دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا آماده کنند.

7655