حسرت 10 ماهه جهانبخش در لیگ جزیره

حسرت 10 ماهه جهانبخش در لیگ جزیره

خبرگزاری فوتبالی- آخرین باری که علیرضا جهانبخش در ترکیب اصلی برایتون در یک بازی لیگ برتری قرار داشته، چه زمانی بوده است؟

به گزارش فوتبالی، جهانبخش دیشب و در شکست 1-2 خانگی تیمش مقابل ساوتهمپتون، تنها 9 دقیقه فرصت حضور در میدان پیدا کرد. اگر چه علیرضا در رقابتهای تیمش در جام اتحادیه، در ترکیب ابتدایی حضور داشته اما در 11 هفته‌ای که از رقابتهای این فصل لیگ جزیره گذشته، او فقط در 6 دیدار فرصت حضور در میدان را پیدا کرده که بیشترین زمان حضور او در زمین مربوط به دیدار هفته قبل مقابل لیورپول بود که جهانبخش، 19 دقیقه در میدان حضور داشت.

آخرین باری که جهانبخش در یک مسابقه لیگ برتری در ترکیب ابتدایی برایتون حضور داشته، مربوط به دیدار فصل گذشته مقابل بورنموث است. دیداری که هفته بیست و چهارم برگزار شد و علیرضا 60 دقیقه در میدان حضور داشت. تاریخ برگزاری آن دیدار، 21 ژانویه 2020- اول بهمن سال گذشته- بوده است و علیرضا بیشتر از 10 ماه است که نتوانسته در ترکیب اصلی برایتون در یک بازی لیگ برتری به میدان برود.

جهانبخش که در نقل و انتقالات تابستانی پیشنهادهای مختلفی داشت، تصمیم گرفت در برایتون بماند و به قول خودش برای رسیدن به ترکیب اصلی بجنگد منتهی تا امروز که او برنده این جنگ نبوده و به همین دلیل است که در فضای مجازی به او توصیه شده که در نقل و انتقالات زمستانی، به دنبال جدایی از برایتون و حضور در تیمی باشد که بتواند در ترکیب اصلی‌اش بازی کند.

1984