پینتو: بازیکنان اماراتی ظهر از خواب بیدار می‌شوند/ جانشینی کی‌روش باعث افتخارم است

پینتو: بازیکنان اماراتی ظهر از خواب بیدار می‌شوند/ جانشینی کی‌روش باعث افتخارم است

خبرگزاری فوتبالی- سرمربی کلمبیایی تیم ملی امارات که پس از ۵ ماه هدایت این تیم با توافق دوجانبه به همکاری با فدراسیون فوتبال امارات پایان داد، دلایل این موضوع را افشا کرد.

به گزارش فوتبالی، خورخه لوییس پینتو در گفت و گو با روزنامه کاراکول کلمبیا در خصوص جدایی‌اش از تیم ملی امارات گفت: من با مشکلات بی‌سابقه‌ای در زمان هدایت تیم ملی امارات مواجه بودم. در واقع زمانی برای انجام دو جلسه تمرینی در یک روز برای ما وجود نداشت. سبک زندگی اماراتی‌ها یکی از دلایل اصلی جدایی من بود، چرا که شکل کار من با این سبک کاملا متفاوت است. بازیکنان اماراتی ساعت یک بعدازظهر از خواب بیدار می‌شوند و می‌توانند یک جلسه در روز حوالی ساعت 6 یا 7 تمرین کنند. این روشی بود که تناسبی با سبک کار من نداشت.
پینتو همچنین در خصوص احتمال انتخاب خودش به عنوان جانشین کارلوس کی روش در تیم ملی کلمبیا گفت: قطعا این برای من افتخار بزرگی است که دوباره سرمربی تیم ملی کشورم باشم اما مسئله مهم توجه به منافع تیم و ایجاد زمینه لازم برای موفقیت فوتبال کلمبیا است که بتواند به جام جهانی صعود کند. در مورد من متاسفانه صحبت‌های نادرستی مطرح شد و گفته می‌شد تعامل و ارتباط خوبی با بازیکنان تیم نداشتم که این حقیقت ندارد. من بر سر بازیکنان فریاد نمی‌زنم و با آنها رفتار بدی ندارم. من تنها عاشق کار هستم و معتقدم باید کار را با روش درست و به صورت منظم انجام داد.

6641