دوست قدیمی مارادونا: دیگو می‌توانست خلبان جنگی شود

دوست قدیمی مارادونا: دیگو می‌توانست خلبان جنگی شود

خبرگزاری فوتبالی - سینیورینی بدنساز سابق تیم ملی آرژانتین یکی از نزدیکان مارادونا در دوران بازی او بود که البته در دوران مربیگری وی در تیم ملی آرژانتین نیز به عنوان بدنساز در کادر فنی مشغول بود. حالا سینیورینی سکوتش را دو هفته پس از درگذشت مارادونا شکست و در مورد اسطوره آرژانتینی صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی، سینیورینی در مورد خاطراتش از مارادونا صحبت کرد و گفت:" او را بهتر از اتفاقاتی که در زندگی خودم رخ داده، به یاد دارم. می توانستم یک زندگی معمولی داشته باشم اما او به من یک زندگی خارق العاده داد. به نظرم می توانست جلوی مرگش را بگیرد اما نمی خواهم علیه کسی صحبت کنم چرا که هر کسی در زندگی خودش تصمیم می گیرد. وقتی که تازه با مارادونا آشنا شده بودم، می خواست با من قرارداد ببندد اما پاسخ منفی دادم. یادم است که دیگو در جام جهانی 1986 مکزیک و همچنین در سال اول خود در ناولی در سال 1984 بی نظیر بود و استادانه ظاهر شد."

وی در مورد خاطره خود از گرفتن تست کوپر در اردوی آرژانتین که یک تست مرسوم در بدنسازی است هم صحبت کرد:" یادم است که از بازیکنان تستی به نام تست کوپر گرفتم که بازیکنان در عرض دوازده دقیقه باید بیشترین دوندگی را داشته باشند. مارادونا مخالفت کرد و گفت:"این تست به هیچ دردی نمی خورد." این اولین تقابل ما بود." یادم است که به من گفت:" چند متر باید می دویدم؟" و من گفتم:"باید 3600 متر می دویدی اما 2550 متر دویدی." و به من گفت :" خودت چند متر می دوی؟" و در جوابش گفتم:" حداقل 3200 متر." و با کنایه گفت:" خب پس یکشنبه خودت بازی کن!"

سینیورینی خاطره جالب دیگری از مصدومیت مارادونا تعریف کرد:" یادم است که برای ملاقات با دکتر آنتونیو دال مونته به رم سفر کردیم که پزشک کمیته المپیک ایتالیا بود. او به من گفت :" دوستت می تواند خلبان جنگی شود." در حقیقت منظورش این بود که دید بسیار فوق العاده ای دارد. در واقع او می گفت که مارادونا پشت سرش هم چشم دارد. در حقیقت دال مونته به من گفت که واکنش دیگو به حرکات سریع تر از بهترین ورزشکاران دنیاست."

4125