عکس؛ مقایسه چهره مسی در فیفا 21 برای PS5 با PS4

عکس؛ مقایسه چهره مسی در فیفا 21 برای PS5 با PS4

خبرگزاری فوتبالی - کنسول بازی پلی استیشن 5 هم منتشر شد و بازی محبوب فیفا 21 برای آن در دسترس است. نکته‌ی جالبی که این روز ها حائز اهمیت قرار گرفته، مقایسه چهره‌ی ستارگان فوتبال در بازی ویدیویی فیفا 21 برای کنسول PS5 به نسبت نسخه‌ی قبلی این کنسول یعنی PS4 است. به نظر می‌رسد که تغییرات محسوسی در آن وجود دارد و تا حدودی چهره‌ها بهتر و به واقعیت نزدیک تر شده است.

به گزارش فوتبالی، لیونل مسی، ستاره آرژانتینی بارسلونا، یکی از محبوب ترین بازیکنان در فوتبال است و طبیعتا در بازی های ویدیویی هم چهره‌ی محبوبی دارد که توسط بیشتر بازیکنان مورد استفاده قرار می‌گیرد به همین دلیل سازندگان کنسول پلی استیشن سعی می‌کنند که دقت زیادی در طراحی چهره‌ی او داشته باشند تا بتوانند رضایت مخاطب را جلب کنند.

لیونل مسی با داشتن امتیاز 93 در بازی ویدیویی فیفا 21 بهترین بازیکن در آن است در آخرین شبیه سازی سعی شده که حرکات مو های لیونل مسی هنگام دویدن او هم پیاده سازی شود تا شباهت قابل توجهی با واقعیت داشته باشد. باید دید که این طراحی جدید تا چه حد می‌تواند رضایت گیمر ها و کسانی که از این کنسول و این بازی استفاده می‌کنند را جلب کند چرا که کمپانی سازنده سعی کرده که تغییرات محسوسی را اعمال کند.

1470