منصوریان: باز هم در حق ۳۵ میلیون هوادار تراکتور جفا شد!/ ویدئوچک بود ۲ بر صفر فولاد را می‌بردیم

منصوریان: باز هم در حق ۳۵ میلیون هوادار تراکتور جفا شد!/ ویدئوچک بود ۲ بر صفر فولاد را می‌بردیم

خبرگزاری فوتبالی- سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: خیلی خوب تیم فولاد را بستیم و توانستیم بازی را کنترل کنیم و در دست بگیریم.

به گزارش فوتبالی، علیرضا منصوریان پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل فولاد خوزستان در هفته پنجم لیگ برتر اظهار داشت: بازی را خیلی خوب شروع کردیم. با توجه به اینکه می‌دانستیم تخصص حریف‌مان در دفاع و ضدحمله است، خیلی خوب تیم فولاد را بستیم و توانستیم بازی را کنترل کنیم و در دست بگیریم.
وی افزود: در کل، بازی در عمق تیم فولاد از ما بهتر بود. در بقیه بازی به هیچ عنوان دفاع‌های چپ و راست‌شان آنچنان بالا نمی‌آمدند و هافبک‌های دفاعی‌شان ایستا بازی می‌کردند. بازی بسیار سنگینی بود و از عملکرد بچه‌های‌مان بسیار راضی هستم. در این جور بازی‌ها یک یا دو شانس بیشتر تفاوت بازی نیست یعنی با یک گل برنده یا بازنده می‌شوید. در کل بازی مدیریت تیم داوری فوق‌العاده بود، اما در لحظه‌هایی که باید اتفاق می‌افتاد. متأسفانه این دومین بازی خانگی ماست که با 30 تا 35 میلیون هوادار در حق تراکتور جفا می‌شود. این استنباط و احساس بنده است.

سرمربی تراکتور در ادامه تصریح کرد: سعی کردیم اتفاقات را به سایت باشگاه و برنامه‌های خوب شب‌های فوتبالی و فوتبال برتر واگذار کنیم. در آن موقعیت محمد عباس‌زاده خیلی با اختلاف در آفساید نبود. از لحظه پاس تا حرکت محمد عباس‌زاده، این بازیکن نزدیک یک متر و حدود 90 سانتی‌متر عقب است. چون سیستم آی تی و آنالیز حرفه‌ای داریم، خط‌کشی کامپیوتری کرده‌اند. با توجه به احترام خاصی که برای سیستم داوری قائلم و اعتقاد دارم در حق این عزیزان جفا می‌شود، ما به شدت به ویدئوچک نیاز داریم. اگر این سیستم وجود داشت، ما می‌توانستیم بازی را با نتیجه 2 بر صفر تمام کنیم.

منصوریان یادآور شد: در دقیقه 22 اشکان دژاگه سانتر می‌کند و آقای موسوی بازیکن آنها دفع می‌کند. مهران درخشان‌مهر به توپ ضربه می‌زند و بعد خودش توپ را می گیرد و شروع به بازی می‌کند. این را پرسیدم و قوانین هند را دقیق نمی‌دانم، اما بر اساس چیزی که در فوتبال‌های اروپایی و روز دنیا نگاه می‌کنیم، با توجه به اینکه مدافع تیم حریف توپ را دفع کرده و مدافع همین تیم توپ را نگه‌داشته و ادامه داده، استنباط بنده بر هند است. فرض را بر این بگیریم که شاید قوانین بگویند هند نیست که این را به کارشناسان واگذار می‌کنیم، چون در حوزه اختیارات ما نیست. دو امتیاز از کیسه تیمی که پاس عمقی می‌دهد پریده می‌شود. الان به شما می‌گویم، در برنامه‌های مربوطه، کارشناسان می‌گویند آفساید نبود اما این برای ما نان و آب نمی‌شود. 35 میلیون هوادار داریم که هیچ فرقی با سایر هواداران که دوستان روی آنها حساسیت نشان می‌دهند، هیچ فرقی ندارد. وظیفه ما دفاع از منافع و پرچم تراکتور و احساسات هواداران ترک زبان در سراسر کشور است.

وی ادامه داد: در دقیقه 84 اول احساس کردم اشتباه کرده‌ام اما سریع به بچه‌های آنالیز گفتم تا با خط‌کشی کامپیوتری صحنه را بررسی کنند. خیلی چیز عجیبی است. من با توجه به اینکه آقای اکبریان را می‌شناسم، در این مورد هیچ تقصیری ندارد و صد د صد کمک‌داور سمت راست مشکل دارد، چراکه آقای اکبریان ادامه بازی را بر اساس نظر کمک خود انجام می‌دهد. وقتی هم که کمک داور پرچم زد، صدای نیمکت ما در آمد.

سرمربی تراکتور ادامه داد: در مجموع از بچه‌های‌مان راضی هستم، اما تا سیستم ویدئوچک به فوتبال ما نیاید، نه ما نه فولاد و نه بقیه تیم‌ها به حق‌وحقوق واقعی‌مان در فوتبال نمی‌رسیم. در هفته اول دو پنالتی ما را آقای سیدعلی نگرفت. دوشنبه هم در برنامه‌ها اعلام می‌کنند که این صحنه آفساید بوده است. جالب است که در ادامه بازی هم محمد عباس زاده، احسان حاج صفی را در موقعیت تک به تک قرار می‌دهد.

منصوریان با اشاره به اشتباهات داوری در دیدارهای این تیم گفت: دو امتیاز در هفته اول از کیسه ما پرید، دو امتیاز هم اینجا از کیسه‌مان پرید. اگر این اتفاق برای تیم‌های پایتخت بیافتد، نگاه‌ها تغییر می‌کند اما اگر برای 35 میلیون هوادار ما رخ بدهد، به اندازه 25 ثانیه در تلویزیون وقت می‌گذارند و موضوع را جمع می‌کنند. باید به ما هم پرداخت شود.

6641