هافبک نروژی، جدیدترین مصدوم رئال مادرید

هافبک نروژی، جدیدترین مصدوم رئال مادرید

خبرگزاری فوتبالی - رئال مادرید فصل چندان خوبی نداشته است. هر چند که شرایط رئال از بارسا بدتر نیست اما حقیقت این است که اوضاع تیم زیدان هم چنگی به دل نمی زند.

به گزارش فوتبالی، حالا مارتین اودگارد هافبک نروژی به جدیدترین مصدوم رئال مادرید تبدیل شده است. در حال حاضر فدریکو والورده، ماریانو دیاز و ادن هازارد سه مصدوم رئال مادرید هستند و از طرفی راموس پس از سه هفته مصدومیت به تمرینات رئال مادرید برگشته و چهارشنبه در مقابل گلادباخ بازی می کند. کارواخال هم به تازگی از مصدومیت برگشته اما مشخص نیست که زیدان ریسک می کند و از او در مقابل مونشن گلادباخ استفاده می کند یا از این بازیکن در مقابل تیم آلمانی استراحت خواهد داد.

اودگارد امروز با رئال مادرید تمرین نکرد و فردا تست خواهد داد اما به نظر می رسد که حتی اگر مشکلش جدی نباشد، دو بازی حساس پیش روی رئال مادرید مقابل گلادباخ و اتلتیکو را از دست خواهد داد و بدین ترتیب زیدان همچنان باید روی مثلث کروس، کاسمیرو و مودریچ تمرکز کند که سالهاست در خط هافبک رئال مادرید نقش دارند و در سه قهرمانی پیاپی اروپایی این تیم هم حضور داشتند. هازارد و والورده تا سال 2021 از میادین دور خواهند بود اما شدت مصدومیت اودگارد فعلا مشخص نیست.

4125