برگزاری بیست و چهارمین دوره المپیک تابستانی ناشنوایان در برزیل

برگزاری بیست و چهارمین دوره المپیک تابستانی ناشنوایان در برزیل

خبرگزاری فوتبالی- شمارش معکوس برگزاری "بیست و چهارمین دوره المپیک تابستانی ناشنوایان 2021" آغاز شد.

به گزارش فوتبالی، روز گذشته طی مراسمی که با حضور جمعی از مقامات دولتی، شهردار و مسئولین محلی و اعضاء کمیته برگزاری المپیک تابستانی ناشنوایان در شهر Caxias do Sul کشور برزیل برگزار شد، عدد  365 روز مانده به آغاز این رویداد مهم ورزشهای ناشنوایان با شمارش معکوس به نمایش درآمد.

شایان ذکر است بیست و چهارمین دوره المپیک تابستانی 2021 ناشنوایان  از 05 الی 21 دسامبر 2021 برابر با 14 الی 30 آذر 1400 در کشور برزیل برگزار خواهد شد .

تیم فوتبال ناشنوایان ایران با سرمربیگری حسین ضیایی مربی نام آشنای فوتبال کشور و حضور دکتر بیژن ذوالفقارنسب به عنوان مدیرفنی این تیم قرار است در این مسابقات حضور بهم رساند.

ناشنوایان ایران یک تیم فوتسال هم دارند که قهرمان جهان شده است اما در این مسابقات که در کشور برزیل قرار است برگزار شود مسابقات فوتسال برگزار نمی شود و فقط تیم فوتبال حضور پیدا خواهد کرد. 

کاروان ورزشی ناشنوایان کشورمان در بیست و سومین دوره مسابقات المپیک تابستانی ناشنوایان در سامسون ترکیه با مجموع 34 مدال (5طلا، 9نقره و 20 برنز)  ، در جايگاه هفتم قرار گرفته بود.

ریاست فدراسیون ناشنوایان بر عهده دکتر مهران تیشه گران یکی از مدیران باسابقه وزارت ورزش و جوانان است که از زمان حضور در این فدراسیون با بکارگیری افراد کاربلد در پست های مختلف و ارتباطات خوبی که در بخش های مختلف دارد تلاش های زیادی برای حل مشکلات ورزشی ناشنوایان انجام داده است.

7655