گتوزو: به بازیکنی که شبیه به خودم باشد بازی نمی‌دهم/ زمانه تغییر کرده

گتوزو: به بازیکنی که شبیه به خودم باشد بازی نمی‌دهم/ زمانه تغییر کرده

خبرگزاری فوتبالی – جنارو گتوزو پس از پایان بازی مقابل کروتونه که با برتری ۴-۰ ناپلی‌ها به پایان رسید پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

به گزارش فوتبالی، گتوزو پس از پایان بازی به خبرنگاران گفته: از تیم تمجید می‌کنم زیرا نتیجه ۴-۰ همیشه منصفانه بازی را نشان نمی‌دهد و ما مشکلاتی داشتیم. زمانی که حریف ۱۰ نفره شد کار ما آسان شد اما هر ۳ روز یک بار بازی کردن کار راحتی نیست. باید استمرار داشته باشیم. کارهای خوبی انجام داده‌ای. ۲۱ امتیاز گرفته‌ایم که اصلا عدد کمی نیست. کسب سهمیه لیگ اروپا مهم‌ترین و بزرگ‌ترین هدف ما است. از بازیکنان تنها تقاضای تلاش به عنوان یک تیم دارم. اگر کسی مانند خودم بازی کند او را در ترکیب قرار نمی‌دهم زیرا سبک فوتبالی متفاوت با آن چیز که خود در آن بازی می‌کردم را می‌خواهم. من قابلیت این را نداشتم اما بازیکنان تیم ما می‌توانند از کیفیت‌شان استفاده کنند و با پاس و اورلپ برتری عددی ایجاد کنند. بازیکنان مانند بچه‌ها هستند و شما باید متوجه شوید زمانه عوض شده. شما هم باید تغییر کنید.

گتوزو در ادامه افزود: اگر قرار بود جوری با بچه‌هایم رفتار کنم که پدرم با من رفتار می‌کرد شرایط خوبی بوجود نمی‌آمد. فکر می‌کنتم مربیان نباید مقابل تغییر مقاومت کنند. من از موزیک در رختکن استفاده نمی‌کردم و آزار می‌‌دیدم اما این روزها اینگونه نیست و بازیکنان از موزیک به عنوان ابزاری برای تمرکز استفاده می‌کنند.

1101