عصبانیت سرمربی رم: متوجه تصمیمات داوری نمی‌شوم

عصبانیت سرمربی رم: متوجه تصمیمات داوری نمی‌شوم

خبرگزاری فوتبالی – سرمربی تیم رم به شدت از داوری بازی مقابل ساسولو عصبانی و ناراحت است.

به گزارش فوتبالی، پائولو فونسکا به شدت از داوری بازی شب گذشته مقابل سبز و مشکی پوشان ساسولو ناراحت است. بازی رم و ساسولو شب گذشته برگزار شد و نتیجه‌ای جز ۰-۰ نداشت اما با وجود مردود شدن یک گل ساسولو توسط داور، رمی‌ها به داوری معترض بودند زیرا اعتقاد داشتند کارت اولی که پدرو دریافت کرد صحیح نبود و داور باید یک پنالتی‌ هم برای این تیم می‌گرفت. هم مخیتاریان و هم سرمربی رم نسبت به داوری اعتراض شدید داشتند.

فونسکا پس از پایان بازی به خبرنگاران گفته: به تیم افتحار می‌کنم. ما بازی خوبی انجام دادیم. شانس‌های بهتری برای گلزنی داشتیم و به ساسولو اجازه ندادیم از فرصت‌ها استفاده کند. امروز تیم ما عالی بود. پس از نتیجه‌ای که مقابل ناپولی به دست آوردیم امروز دیدیم که بهتری شده ایم و پیشرفت کرده‌ایم.

فونسکا در ادامه افزود: متوجه تصمیمات داور نمی‌شوم. نمی‌دانم چگونه در اولین خطای پدرو به او کارت داد و چگونه خطای اوبیانگ مقابل پلگرینی تنها یک کارت زرد داشت. شاید داور آن را ندیده اما VAR چرا کمکی نکرد؟ همچنین فکر می‌کنم داور یک پنالتی برای ما هم باید می‌گرفت که نگرفت. در نیمه اول ما ۴ خطا کردیم و ۴ کارت زرد گرفتیم. واقعا متوجه نمی‌شوم.

1101