زمین تمرین، دغدغه کادر فنی پرسپولیس

زمین تمرین، دغدغه کادر فنی پرسپولیس

خبرگزاری فوتبالی- با توجه به بارندگی های چند روز گذشته تهران زمین تمرین مناسب به یکی از دغدغه های اصلی یحیی گل محمدی تبدیل شده است.

به گزارش فوتبالی، پرسپولیس دیروز در شرایطی که بارش باران شدت گرفته بود به ‌ناچار روی زمین چمن مصنوعی کمپ تیم‌های ملی تمرین کرد که نسبت به بسیاری از زمین‌های چمن مصنوعی دیگر کیفیت بهتری دارد، اما با این حال به‌طور کلی روی چمن مصنوعی نمی‌توان کار تاکتیکی چندانی انجام داد. 

تمرینات پرسپولیس امروز تعطیل است اما از فردا برای بازی با ذوب‌آهن از سر گرفته می‌شود. این در حالی است که مربیان پرسپولیس نگران تمرین روز سه‌شنبه هستند، چراکه با این بارندگی بعید است بتوانند دوباره آکادمی تیم‌های ملی را برای تمرین در اختیار بگیرند و باید به‌دنبال زمین دیگری باشند.

کادر فنی پرسپولیس اعتقاد دارد روی زمین چمن مصنوعی نمی‌توان بیشتر از یک ساعت تمرین کرد، چراکه برای سلامت بازیکنان مضر است و می‌تواند موجب کوفتگی یا مصدومیت شود.

باشگاه پرسپولیس در فصل سرد سال با بردن تمرین به زمین‌های مختلف قصد دارد از زمین چمن ورزشگاه شهید کاظمی مراقبت کنند که حداقل بخشی از تمرینات تاکتیکی‌شان را در این زمین انجام دهند.

7655