عکس؛ چهره مسی در فیفا 21 برای پلی استیشن 5

عکس؛ چهره مسی در فیفا 21 برای پلی استیشن 5

خبرگزاری فوتبالی - بازی فیفا 21 برای جدید ترین نسخه از پلی استیشن هم منتشر شده است و به نظر می‌رسد که گرافیک مناسبی دارد و شبیه سازی ها به طور جالبی در آن انجام شده به طوری که چهره و حرکات لیونل مسی تشابه مناسبی با واقعیت دارد و این قضیه پیشرفت زیادی نسبت به نسخه‌های قبلی داشته است.

به گزارش فوتبالی، لیونل مسی با داشتن امتیاز 93 در بازی ویدیویی فیفا 21 بهترین بازیکن در آن است و همین مسئله موجب شده که سازندگان این بازی توجه ویژه‌ای به چهره و حرکات او داشته باشند و حتی‌الامکان او را شبیه به واقعیت پیاده سازی کنند تا بتوانند رضایت مخاطبان زیادی را که این بازیکن در این نسخه از بازی خواهد داشت جلب کنند. در این شبیه سازی سعی شده که حرکات مو های لیونل مسی هنگام دویدن او هم پیاده سازی شود تا شباهت قابل توجهی با واقعیت داشته باشد.

لیونل مسی

بارسلونا اکنون شرایط خوبی را سپری نمی‌کند و در بازی اخیر خود در لالیگا مقابل کادیز شکست خورد و به نظر می‌رسد که مسی هم از نظر روحی در شرایط خوبی نیست اما هواداران پر شمار لیونل مسی و بارسلونا می‌توانند از شبیه سازی لیونل مسی در بازی ویدیویی فیفا 21 برای پلی استیشن 5 راضی باشند چرا که تا حد زیادی سعی شده که از نظر گرافیکی دقیق طراحی و پیاده سازی شود.

1470