عکس؛ خوشحالی مورینیو به سبک مجسمه‌ مسیح و زلاتان!

عکس؛ خوشحالی مورینیو به سبک مجسمه‌ مسیح و زلاتان!

خبرگزاری فوتبالی - تاتنهام موفق شد با نتیجه 2 بر 0 آرسنال را شکست دهد و فاتح دربی شمال لندن شود. ژوزه مورینیو در حال حاضر اوضاع خوبی در تاتنهام دارد و تیمش در مسیر پیروزی ها قرار گرفته است. کمتر کسی روی تاتنهام به عنوان مدعی قهرمانی حساب باز می‌کند اما مورینیو می‌خواهد یک بار دیگر فاتح لیگ برتر انگلیس شود. او پس از گل سون هیونگ مین به آرسنال خوشحالی جالبی انجام داد.

به گزارش فوتبالی، زوج سون و هری کین در این بازی بسیار درخشان ظاهر شد و هر دو گل تاتنهام را ساخته و پرداخته کرد. مورینیو پس از گلی که سون هیونگ مین روی پاس هری کین به ثمر رساند خوشحالی ویژه‌ای انجام داد. او به سبک مجسمه‌ی مسیح در برزیل دست های خود را باز کرد و واکنشی انفجاری نداشت. این سبک از خوشحالی را معمولا زلاتان ابراهیموویچ انجام می‌دهد و پس از گلزنی هایش به شکل مغرورانه‌ای دست های خود را باز می‌کند. مورینیو با این خوشحالی نشان داد که همچنان غرور و جاه طلبی دوران گذشته را در خود دارد!

ژوزه مورینیو

مورینیو این خوشحالی را روی گل اول تاتنهام انجام داد. آن‌ها در حال حاضر صدرنشین هستند و لیورپول با آن‌ها هم امتیاز است و در تعقیب آن‌هاست. باید دید که شرایط در این فصل از لیگ برتر انگلیس به چه شکل پیش می‌رود.

1470