عکس؛ نیمار و فرو رفتن پسرش در ماسه‌ها تا گردن!

عکس؛ نیمار و فرو رفتن پسرش در ماسه‌ها تا گردن!

خبرگزاری فوتبالی - نیمار جونیور، ستاره برزیلی پاریسن ژرمن، تعطیلات آخر هفته خود را در ساحل گذراند و به همراه پسرش به تفریح مشغول شد که پسرش تا گردن در ماسه‌های کنار ساحل فرو رفت!

به گزارش فوتبالی، ستاره برزیلی همواره جنجال های زیادی داشته است و بسیاری معتقدند که سبک زندگی پرحاشیه و خاص او باعث شده که همواره فوتبال او در یک سطح خاص باقی بماند و به آن جایگاهی که پتانسیلش را دارد، نرسد. نیمار زمانی که تنها 18 سال داشت صاحب یک فرزند شد. نام این پسر داوی لوکا دا سیلوا سانتوس است و در سال 2011 به دنیا آمده است. نیمار این یکشنبه‌ی خود را که تعطیلات آخر هفته محسوب می‌شود به همراه پسرش در ساحل گذراند و تصویری جالب را از او به ثبت رساند.

البته نیمار کودکی کاملا متفاوتی نسبت به پسرش داشته است. او خیلی سریع فوتبال را شروع کرد و با توجه به استعداد بالا و توانایی هایی که داشت در 11 سالگی به باشگاه سانتوس پیوست و در واقع این باشگاه برزیلی اولین تیم حرفه‌ای نیمار به حساب می‌آید. بازیکن برزیلی پیش از پیوستن به سانتوس هم در تیم هایی محلی در کودکی خود بازی کرده است و به همراه پدرش به زمین های چمن برده می‌شد.

1470