خشم هواداران از رفتار بچگانه و تحقیرآمیز مهاجم اشتوتگارت مقابل دروازه خالی

خشم هواداران از رفتار بچگانه و تحقیرآمیز مهاجم اشتوتگارت مقابل دروازه خالی

خبرگزاری فوتبالی - گلزنی شاید بهترین حس در فوتبال دنیا باشد. بازیکنی که در بازی گل می زند به شدت خوشحال است و اگر دو گل بزند و سه امتیاز را به تیمش بدهد، این خوشحالی دوچندان باشد.

به گزارش فوتبالی، یکشنبه عصر سیلاس وامانگیتوکا برای اشتوتگارت دو گل زد و باعث پیروزی تیمش در مقابل وردربرمن شد. او گل اول را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند و در وقت اضافه نیمه دوم از اشتباه مدافعان حریف استفاده کرد تا در محوطه جریمه حریف در مقابل دروازه خالی قرار بگیرد. در حالی که پاولنکا دروازه بان برمن و مدافعان این تیم از فرط خستگی تلاشی برای گرفتن توپ از او نداشتند، وامانگیتوکا تصمیم گرفت که آرام ارام به سمت دروازه حریف قدم بزند و بدین ترتیب هم وقت را تلف کند و هم با رفتاری بچگانه و تحقیرآمیز، بازیکنان و هواداران تیم رقیب را به مرز جنون برساند. در نهایت داور بازی به وامانگیتوکا به خاطر رفتار غیرورزشی کارت زرد نشان داد و هواداران هم به شدت از این بازیکن انتقاد کردند و نحوه گلزنی وی را بی احترامی دانستند.

دیوی سلکه بازیکن برمن هم که خشمگین شده بود با خشم به سمت این بازیکن رفت تا به او اعتراض کند که البته این بازیکن هم کارت زرد گرفت.  سلکه در پایان بازی گفت :" چنین رفتاری بی احترامی است. نیازی نیست تا این قدر پیاز داغش زیاد شود. این پسر بازی خوبی داشت و کافی بود تا با ضربه ای ارام توپ را به گل تبدیل کند و از گلش خوشحالی کند."
4125