تیم برتر 2020 از نگاه فدراسیون آمار و تاریخ فوتبال با راموس، رونالدو و مسی

تیم برتر 2020 از نگاه فدراسیون آمار و تاریخ فوتبال با راموس، رونالدو و مسی

By: Chia Foadi

Date: 6/12/2020

خبرگزاری فوتبالی - سرجیو راموس از رئال مادرید و لیونل مسی از بارسلونا دو نماینده لالیگا در تیم برتر سال 2020 از نگاه فدراسیون بین المللی آمار و تاریخ فوتبال قرار گرفتند.

به گزار شفوتبالی، بایرن و لیورپول با داشتن هفت نماینده در ترکیب یازده نفره رکورد دار هستند. در حقیقت نویر، دیویس، کیمیش و لواندوفسکی از بایرن مونیخ در لیست هستند در حالی که فن دایک، الکساندر آرنولد و تیاگو آلکانتارا در لیست هستند. البته هافبک اسپانیایی در فصل گذشته در بایرن مونیخ توپ می زد و در بایرن مونیخ راه حضور در مونیخ را در پیش گرفت. کریستیانو رونالدو از یوونتوس  و دی بروینه از منچسترسیتی این تیم را تکمیل می کنند. فدراسیون بین المللی آمار و تاریخ فوتبال برای هدایت این تیم هم هانسی فلیک سرمربی بایرن مونیخ را انتخاب کرده است.

بایرن مونیخ با کسب پنج جام بدون تردید بهترین تیم فوتبال دنیا در سال 2020 بود و به همین خاطر طبیعی است که اکثر جوایز فردی به بازیکنان این تیم برسد. مسی با وجود افت شدید و بدون جام ماندن خود همچنان در ترکیب حضور دارد و البته رونالدو نیز مثل سالهای اخیر در لیست حضور دارد تا به نظر برسد که این دو ستاره از رقابت برای حضور در بالاترین سطح فوتبال پا پس نمی کشند.

4125