کامیابی نیا سرحال در تمرینات

کامیابی نیا سرحال در تمرینات

خبرگزاری فوتبالی– هافبک دفاعی پرسپولیس که به دلیل مصدومیت  قادر به حضور در تمرینات گروهی نبود از روز گذشته به همراه سایر بازیکنان در تمرینات حضور فعال داشت.

به گزارش فوتبالی، برخی خبرها حاکی از آن بود کمال کامیابی نیا که دچار کشیدگی همسترینگ پای خود شده بود قادر به حضور در تمرینات پرسپولیس نیست و شرایط لازم برای همراهی شاگردان یحیی گل محمدی در بازی های احتمالی این تیم در لیگ برتر و بازی های تدارکاتی را ندارد. 

با وجود اینکه علیرضا حقیقت در گفت و گو با رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس اعلام کرده بود که آسیب دیدگی کامیابی نیا جدی نیست اما کادر پزشکی و فنی پرسپولیس تصمیم گرفته بودند تا این بازیکن به همراه محمد انصاری و بشار رسن به تمرینات انفرادی پرداخته تا آسیب دیدگی آنها تشدید نشود.

شاگردان یحیی گل محمدی، تمرین امروز یکشنبه را در هوایی بارانی و در زمین کمپ تیمهای ملی ایران انجام داد. گزارش تصویری منتشر شده از سوی بخش رسانه ای باشگاه پرسپولیس نشان می دهد در این تمرین کمال کامیابی‌نیا به روال روزهای قبل، قرمزها را در تمام مراحل همراهی کرد.

کمال کامیابی نیا باید با تمرینات منظم و حفظ آمادگی جسمانی برای رسیدن به ترکیب ثابت پرسپولیس باید با هافبک های دفاعی سرحال این روزهای قرمزها مانند نوراللهی، سرلک و سعید حسین پور با انگیزه باید به رقابت بپردازد.

پرسپولیس در حالی موفق به کسب پیروزی مقابل شهر خودرو در هفته چهارم مسابقات لیگ برتر شد که کمال کامیابی نیا هافبک دفاعی خود را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت.

با این حال وی شرایط بازی کردن را برای بازی احتمالی مقابل تیم مقابل ذوب آهن اصفهان قبل از برگزاری دیدار فینال لیگ قهرمانان پیدا کرده است اما عملکرد میلاد سرلک و احمد نوراللهی که موفق به گلزنی مقابل شهر خودرو نیز شدند کار را برای بازگشت کامیابی نیا به ترکیب اصلی تیمش سخت کرده است.

باید منتظر ماند و دید آیا کمال کامیابی نیا می تواند اعتماد مجدد یحیی گل محمدی سرمربی قرمزها را برای حضور در ترکیب اصلی جلب کند یا خیر.

7655