عکس؛ دویدن زلاتان در برف سنگین با پیراهن و شرت ورزشی!

عکس؛ دویدن زلاتان در برف سنگین با پیراهن و شرت ورزشی!

خبرگزاری فوتبالی - زلاتان ابراهیموویچ، مهاجم سوئدی میلان، در جدید ترین ویدیویی که از خود در شبکه‌های اجتماعی‌اش منتشر کرده است، در حال دویدن در هوای برفی و درون برف هاست و پوشش گرمی هم به تن ندارد و این کار را صرفا با یک پیراهن و شرت ورزشی که مربوط به باشگاه میلان است انجام می‌دهد!

به گزارش فوتبالی، به نظر می‌رسد که زلاتان برای نشان دادن اسقامت و مقاوت بدنش دست به اقدامی عجیب زده است. او با لباس کم به دویدن در برف ها مشغول شده و در شرح این ویدیو نوشته است:"تلاش کن تا من را متوقف کنی"

زلاتان چندی پیش به بیماری کرونا مبتلا شده بود و برای این ویروس کری خوانده بود و گفته بود که جرئت کرده و من را به چالش کشیده است. البته زلاتان از پس این بیماری برآمد و سلامتی خود را مجددا بدست آورد. اما اکنون بدون ترس از سرماخوردگی و بیماری های مربوط به فصل سرد، با پیراهن و شرت ورزشی به دویدن در هوایی که بسیار سرد است و در آن برف می‌بارد پرداخته است و بدین ترتیب سلامت بدن و مقاومت خود را به رخ کشیده است.

زلاتان چند بار خود را با بنجامین باتن مقایسه کرده است، شخصیت یک فیلم که از پیری به سمت جوانی و کودکی حرکت می‌کرد، اما زلاتان معتقد است که هیچگاه پیر نبوده است.

1470