عکس؛ یاد کردن ژاوی از توپ طلای 2010 لیونل مسی

عکس؛ یاد کردن ژاوی از توپ طلای 2010 لیونل مسی

خبرگزاری فوتبالی - ژاوی هرناندز، کاپیتان و هافبک سابق بارسلونا و سرمربی کنونی السد قطر، در شبکه های اجتماعی خود با قرار دادن تصویری از خود در کنار اینیستا و مسی، در حالی که لیونل مسی توپ طلای سال 2010 خود را در دست دارد از آن یاد کرد. در آن سال مسی، ژاوی و اینیستا کاندیدای کسب جایزه‌ی توپ طلا شدند و در نهایت این عنوان به لئو مسی رسید.

به گزارش فوتبالی، دوران حضور همزمان مسی، ژاوی و اینیستا در بارسلونا دوران اوج بارسلونا و به گمان برخی بهترین دوران تاریخ بارسلونا به شمار می‌رود. آن‌ها در آن زمان و با هدایت پپ گواردیولا جام های زیادی را بردند و بازیکنان این تیم از قبیل لیونل مسی جوایز فردی زیادی را برد. اکنون ژاوی هرناندز با یاد کردن از آن دوره تصاویری را در صفحه شخصی خود در اینستاگرام منتشر کرده است.

ژاوی

در آن دوران بارسلونا قدرت زیادی داشت و اکنون پس از گذشت 10 سال چیز های زیادی تغییر کرده است و بارسا دیگر آن قدرت همیشگی را ندارد. ژاوی با انتشار این تصاویر نوشت:" 10 سال گذشت. یکی از خاص ترین عناوین دوران حرفه‌ای من بود. در کنار مسی و اینیستا نامزد توپ طلا شدم. مسئله فقط این نبود که من کاندید شده‌ام بلکه اعتراف به برتری سبک و ارزش های بارشگاه بارسلونا بود. زنده باد بارسا"

1470