مارادونا همسر سابق و دخترانش را از ارث محروم کرده است!

مارادونا همسر سابق و دخترانش را از ارث محروم کرده است!

خبرگزاری فوتبالی – رسانه لاریپابلیکا اعلام کرده دیگو مارادونا، اسطوره آرژانتینی دنیای فوتبال، فرزند و همسر سابقش را از ارث محروم کرده است.

به گزارش فوتبالی، این رسانه نوشته مارادونا، همسر سابقش ورونیکا اویدا و دخترانش را از ارث محروم کرده. او چند سال پیش یک ویدیو ضبط و در آن اعلام کرد همه چیز را وقف امور خیریه خواهد کرد اما باید مشخص شود که این مسئله یک تهدید بوده یا خیر. نکته جالب اینجاست که گفته می‌شود مارادونا ۱۱ فرزند دارد اما او هیچوقت این تعداد فرزند را قبول نکرد.

طبق چیزی که در لاریپابلیکا نوشته شده، مارادونا بالغ بر ۱۰۰ میلیون دلار درحساب‌های خود در موناکو، دوبی، سینالوا، مینسک و هاوانا دارد و مالک یک خانه در بوینوس آیرس است که افراد کمی از آن باخبرند. وسایل مهمی چون توپی از جنس پلاتین که از فیفا دریافت کرده، نامه‌ای از فیدل کاسترو گرفته، لباسی قرمز که به هوگو چاوز تعلق دارد، یک گیتار که متعلق به آهنگساز آرژانتینی یعنی اندرس کالمارو است و تعداد زیادی البسه تیم‌های مختلف هم جزء دارایی‌ها مارادونا است. رسانه فوتبال ایتالیا هم در این راستا نوشته شاید ماه‌ها و یا حتی چند سال بگذرد تا تمام دارایی‌های مارادونا مشخص شود اما تا امروز دارایی ۱۰۰ میلیونی او در بانک‌ها تایید شده است.

1101