بازی دوستانه پرسپولیس در صورت لغو بازی با ذوب‌آهن

بازی دوستانه پرسپولیس در صورت لغو بازی با ذوب‌آهن

خبرگزاری فوتبالی- بعد از لغو بازی با نساجی حالا احتمال لغو دیدار با ذوب‌آهن هم وجود دارد و بعید نیست این مسابقه هم به خاطر تعدد کرونایی‌های این تیم لغو شود تا پرسپولیس ریسک احتمال ابتلا به کرونا را قبل از سفر به قطر به حداقل برساند. 

به گزارش فوتبالی،با این حال گفته می شود چنانچه بازی با ذوب‌آهن هم لغو شود پرسپولیس قبل از بازی فینال تا حدود زیادی از فرم مسابقه دور می‌شود و این می‌تواند یک نکته منفی باشد . بازی پرسپولیس مقابل شهرخودرو روز 10 آذرماه برگزار شد و اگر بازی با ذوب‌آهن هم لغو شود، پرسپولیس 19 روز بازی نکرده و باید مقابل حریف شرقی‌اش در فینال حاضر شود که این تا حدودی می‌تواند نگران‌کننده باشد.

یحیی گل‌محمدی که قبلا از همکاری سازمان لیگ برای برنامه ریزی و کمک به پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا تشکر کرده بود از لغو احتمالی بازی برابر ذوب آهن ناراحت است، او اعتقاد دارد که این بازی‌ها به پرسپولیس کمک می‌کنند و لغو آن، مشکلات قرمزها را بیشتر خواهد کرد. 

با این وجود شرایط حساس و پیچیده لیگ قهرمانان، اجازه نداد که وضعیت پرسپولیس به صورت کاملا عادی طی شود. این تیم در صورت سفر به قائمشهر برای دیدار با نساجی، یک ریسک بزرگ را می‌پذیرفت. از یک طرف بازی در چمن مصنوعی نگرا‌ن‌کننده به نظر می‌رسید و ممکن بود مصدومیت ستاره‌های پرسپولیس را رقم بزند و از سوی دیگر این احتمال وجود داشت که در جریان سفر به مازندران، کرونا اردوی تیم یحیی را تحت تاثیر قرار بدهد. پرسپولیس پس از دیدار با نساجی، باید روبه‌روی ذوب‌آهن قرار می‌گرفت. تیمی که حدود پنج بازیکنش در روزهای گذشته به کرونا مبتلا شده‌اند و در صورتی که این وضعیت ادامه داشته باشد بازی برابر ذوب آهن هم به جهت اینکه شاگردان یحیی گل محمدی به این ویروس مبتلا نشوند لغو خواهد شد.

کادر فنی پرسپولیس معتقد است اگر بازی با ذوب‌آهن لغو شود حتماً یک بازی تدارکاتی در همان تاریخ برگزار خواهند کرد اما به خاطر سختگیری در رعایت پروتکل‌های بهداشتی باید مقابل تیمی قرار بگیرند که اعضایش تست کرونا داده باشند.

7655