مدیر تیم خواهان بالوتلی: این آخرین فرصت او خواهد بود!

مدیر تیم خواهان بالوتلی: این آخرین فرصت او خواهد بود!

خبرگزاری فوتبالی – آدریانو گالیانی، مدیر تیم مونزا که پیشتر در تیم میلان شاعل بوده اعلام کرده حضور در مونزا آخرین فرصت بالوتلی خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، مونزا احتمالا به زودی رسما با بالوتلی قرارداد امضا می‌کند. او اخیرا قرارداد با واسکودوگاما را رد کرده زیرا می‌خواهد در ایتالیا بماند اما مدیر تیم مونزا اعلام کرده حضور در مونزا آخرین فرصت او خواهد بود.

گالیانی در جدیدترین گفت و گوی خود گفته: من با بالوتلی صحبت کرده‌ام و به او گفتم این آخرین فرصت اوست. قطعا آخرین فرصت اوست. مطمئنا آخرین فرصت اوست. من ماریو را دوست دارم. او بازیکنی با قابلیت‌های تکنیکی و فیزیکی است که می‌توانست با این قابلیت‌ها کارهای زیادی در دوران بازی‌اش انجام دهد. او توانایی‌هایی داشت که نمی‌شد درک کرد چرا ماریو بیشتر از این‌هاپیشرفت کند. او تنها ۳۰ سال سن دارد.

قرارداد بالوتلی با مونزا ۶ ماهه خواهد بود و تنها پس از انجام تست‌های پزشکی امضا خواهد شد. گالیانی می‌گوید: رئیس باشگاه شور و اشتیاق زیادی دارد و با من شفاف صحبت کرد. من هم بالوتلی را با او آشنا کردم تا با هم صحبت کنند. بالوتلی مانند یک دوست صحبت کرد. قبول کرد حقوق کمتری داشته باشد و بر اساس عملکردش،‌ حضورش در زمین و صعود به سری آ دستمزد بگیرد. مینو رایولا هم کمیسیونی نخواهد گرفت. ماریو یک قرارداد خوب با واسکودوگاما را رد کرد. او مدتی است که از بازی دور بوده و باید تمرین کند تا به فرم خوب برگردد. رباط صلیبی مهاجم ما پاره شده و به همین دلیل نیاز داشتیم بالوتلی را به خدمت گیریم. ادامه همکاری با بالوتلی در صورت صعود به سری آ؟ هر دو طرف خوشحال می‌شویم تا به همکاری ادامه دهیم.

1101