کادیز 2-1 بارسلونا؛ غول کُش مچ مسی را هم خواباند

کادیز 2-1 بارسلونا؛ غول کُش مچ مسی را هم خواباند

خبرگزاری فوتبالی - کادیز تیم تازه وارد لالیگا که چند هفته پیش رئال مادرید را شکست داده بود حالا بارسلونا را هم شکست داد تا بازگشتی رویایی و شکوهمند را به لیگ فوتبال اسپانیا داشته باشد.

به گزارش فوتبالی، کادیز از اشتباهات دفاعی بارسلونا استفاده کرد و توانست بارسلونا را با نتیجه دو بر یک شکست بدهد تا اوضاع بارسا در لالیگا همچنان خراب باشد. تیم زردپوش در نیمه اول با گل خیمنز پیش افتاد. در دقیقه 57 گل به خودی آلکالا کار را به تساوی کشاند اما شش دقیقه بعد نگردو از سلسله اشتباهات مدافعان و دروازه بان بارسا استفاده کرد و گل پیروزی تیم سرورا را به پیروزی رساند. بدین ترتیب کادیز توانست با شایستگی لقب غول کش فصل 22-2021 لالیگا را از آن خود کرد. لدسما دروازه بان کادیز هم با چند واکنش شب درخشانی داشت و به ستاره میدان تبدیل شد.

بارسلونا از ده بازی فصلش فقط چهار تا را برده و چهار تا را هم باخته تا شروع فصل مسی و تیمش وحشتناک باشد. بارسا فعلا با چهارده امتیاز از ده بازی در رتبه هفتم ماند در حالی که کادیز با این پیروزی به هجده امتیاز از دوازده بازی رسید و به رتبه پنجم صعود کرد تا شروع فصل درخشان خود را تکمیل کند. بارسا حالا سه شنبه بازی جذابی با یوونتوس خواهد داشت.

4125