بایرن مونیخ 3-3 لایپزیش؛ باواریایی‌ها صدر را با چنگ و دندان حفظ کردند!

بایرن مونیخ 3-3 لایپزیش؛ باواریایی‌ها صدر را با چنگ و دندان حفظ کردند!

خبرگزاری فوتبالی - در حساس ترین دیدار از هفته دهم رقابت‌های لیگ آلمان، بایرن مونیخ که در حال حاضر صدرنشین جدول است به مصاف آربی لایپزیش تیم دوم جدول رفت و در نهایت به تساوی پر گل سه بر سه دست یافت تا بتواند جایگاه خود را حفظ کند. بایرن مونیخ در این بازی در آستانه شکست بود اما در نهایت توانست کار را به تساوی بکشاند تا صدر جدول را حفظ کند.

به گزارش فوتبالی، در این بازی بسیار جذاب لایپزیش در دقیقه 19 توسط کریستوفر ان‌کونکو موفق شد گل اول بازی را به ثمر برساند اما بایرن مونیخ در ادامه و در دقایق 30 و 34 دو گل به ثمر رساند تا پیش بیفتد و به نظر می‌رسید که نیمه اول با این نتیجه به پایان برسد اما لایپزیش دست بردار نبود و توانست در دقیقه 36 توسط جاستین کلایورت گل دوم خود را به ثمر برساند و با باخت راهی رختکن نشود.

لایپزیش نیمه دوم را طوفانی شروع کرد و در همان دقایق ابتدایی توسط امیل فورسبرگ به گل سوم دست یافت تا خارج از خانه، بایرن مونیخ را تحت فشار قرار دهد و آن ها در آستانه شکست قرار بگیرند. پس از این اتفاق شاگردان هانسی فلیک تلاش زیادی کردند تا نتیجه را برگردانند و در نهایت در دقیقه 75 توماس مولر گل سوم بایرن مونیخ را به ثمر رساند تا تیمش را از شکست خانگی نجات دهد.

بایرن مونیخ همچنان صدرنشین بوندسلیگاست و آربی لایپزیش در جایگاه دوم قرار دارد.

1470