اتلتیکو مادرید 2-0 وایادولید؛ پرواز تیم سیمئونه به صدر جدول

اتلتیکو مادرید 2-0 وایادولید؛ پرواز تیم سیمئونه به صدر جدول

خبرگزاری فوتبالی - اتلتیکو مادرید که بهترین تیم فصل لالیگاست، با گلهای لمار و مارکوس یورنته با نتیجه دو بر صفر در مقابل وایادولید پیروز شد و حالا با اقتدار و با 26 امتیاز از 10 بازی در صدر جدول لالیگا قرار دارد. در حقیقت سوسیه داد با یک بازی بیشتر دو امتیاز کمتر دارد و در حال حاضر در رتبه دوم قرار گرفته است.

به گزارش فوتبالی، اتلتیکوی سیمئونه فصل درخشانی داشته و به نظر می رسد که به بخت اصلی قهرمانی لالیگا تبدیل شده است. این تیم از ده بازی خود هشت تا را برده، دو تا را مساوی کرده و هرگز شکست نخورده است. این تیم با 21 گل زده و دو گل خورده عملکرد بسیار خوبی داشته اند و به نظر می رسد که با ادامه روند کنونی می توانند پس از هفت سال دوباره قهرمان لالیگا شوند. در حقیقت هر چند که رئال و بارسا فصل خوبی نداشته اند اما اتلتیکو به لطف بهبود عملکرد هجومی در ادامه حفظ انسجام دفاعی به نظر می رسد که حتی در صورت آمادگی دو غول دیگر فوتبال اسپانیا هم می توانست مدعی جدی قهرمانی باشد.

در حال حاضر رئال مادرید با یک بازی بیشتر، شش امتیاز کمتر از اتلتیکو دارد و از سویی بارسلونا با یک بازی کمتر، 12 امتیاز کمتر دارد و این نشان می دهد که اتلتیکو خیلی خوب کار کرده است.

4125