اقدام عجیب گواردیولا مقابل فولام؛ برای اولین بار هیچ تعویضی نکرد!

اقدام عجیب گواردیولا مقابل فولام؛ برای اولین بار هیچ تعویضی نکرد!

خبرگزاری فوتبالی - در هفته یازدهم از لیگ برتر انگلیس منچسترسیتی موفق شد با نتیجه دو بر صفر فولام را شکست دهد. با این پیروزی شاگردان گواردیولا توانستند خودشان را به جمع تاپ فور لیگ برتر انگلیس بازگردانند و باید دید که شرایط برای آن‌ها در ادامه به چه شکل پیش خواهد رفت. اما گواردیولا در این بازی اقدام عجیبی انجام داد.

به گزارش فوتبالی، پپ گواردیولا سالیان سال است که به عنوان یک مربی صاحب سبک شناخته می‌شود. او همواره در طول بازی‌ها از تعویض های خود به درستی و به عنوان یک سلاح پنهان استفاده کرده است. اما این بار و در بازی منچسترسیتی مقابل فولام، پپ گواردیولا اقدام عجیبی انجام داد و هیچ تعویضی نکرد. او تمام 90 دقیقه را با یک ترکیب ثابت بازی کرد. این یک رکورد در دوران حرفه‌‌ای پپ گواردیولا به حساب می‌آید و او برای اولین بار است که دست به هیچ تعویضی در بازی‌ها نمی‌زند!

در واقع پپ گواردیولا تاکنون 416 بازی را در دوران حرفه‌ای خود به عنوان سرمربی داشته است و در تمام این بازی‌ها دست به تغییر در ترکیبش زده و تعویض کرده است اما در بازی منچسترسیتی مقابل فولام چنین کاری نکرد تا اقدامی عجیب برای اولین بار در دوران خود به عنوان سرمربی انجام داده باشد.

1470