یوونتوس 2-1 تورینو؛ بونوچی، فرشته نجات پیرلو در دقیقه 89!

یوونتوس 2-1 تورینو؛ بونوچی، فرشته نجات پیرلو در دقیقه 89!

خبرگزاری فوتبالی - یوونتوس در دربی تورین به سختی و به لطف گل بونوچی در دقیقه 89 توانست در مقابل تورینو به پیروزی برسد و فعلا به رتبه دوم لیگ ایتالیا برسد.

به گزارش فوتبالی، تورینو در دقیقه 9 با گل انکولو پیش افتاد و به نظر می رسید که پیرلو با شکست در دربی تورین صندلی خود را لرزان خواهد دید اما در دقیقه 77 مک کنی یکی از بازیکنان مورد علاقه مربی ایتالیایی گل تساوی را زد و بونوچی باتجربه در دقیقه 89 توانست گل ارزشمند و پیروزی بخش را به ثمر برساند تا در شبی که خبری از گلزنی رونالدو نبود، کاپیتان بیانکونری ها با ضربه سر خود گلی ارزشمند و سه امتیازی را در پی یک ضربه کرنر به ثمر برساند. در خوشحالی بعد از گل، پینسولیو دروازه بان ذخیره یوونتوس توسط داور اخراج شد.

یوونتوس حالا با 20 امتیاز از ده بازی فعلا در رتبه دوم جدول قرار گرفته و سه امتیاز از میلان که یک بازی کمتر داشته، فاصله دارد. روسونری ها فعلا با اقتدار در صدر جدول قرار گرفته اند.به هر صورت یووه باید منتظر نتایج سایر بازیها باشد و باید دید که صدرنشین می مانند یا نه. اینتر و ساسولو هر دو 18 امتیاز از 9 بازی دارند که امیدوارند بازیهایشان در این هفته را ببرند و بالاتر از تیم پیرلو قرار بگیرند. به هر صورت این پیروزی در آستانه بازی با بارسلونا به تیم پیرلو روحیه خوبی داد.

4125