منچسترسیتی 2-0 فولام؛ گواردیولا در تعقیب تاپ فور

منچسترسیتی 2-0 فولام؛ گواردیولا در تعقیب تاپ فور

خبرگزاری فوتبالی - منچسترسیتی در هفته یازدهم لیگ برتر انگلیس موفق شد با نتیجه 2 بر 0 فولام را شکست دهد و سه امتیاز دیگر را بدست بیاورد تا همچنان در تعیقب 4 تیم بالای جدول لیگ برتر انگلیس در این فصل باشد. شاگردان گواردیولا در این فصل شروع چندان خوبی نداشته‌اند و تا اینجای فصل 3 تساوی و 2 شکست را در لیگ برتر انگلیس تجربه کرده‌اند.

به گزارش فوتبالی، منچسترسیتی با هدایت گواردیولا در این فصل تا اینجای کار در جمع 4 تیم برتر لیگ برتر انگلیس نیست و در تلاش است تا جایگاه خود میان آن‌ها را مجددا بدست بیاورد. سیتیزن ها در این بازی موفق شدند در همان ابتدای کار و در آغاز نیمه‌ی اول دو گل به ثمر برسانند و برتری خود را بر حریف دیکته کنند و این برتری را تا پایان بازی حفظ کنند. شاگردان گواردیولا در دقیقه 5 توسط رحیم استرلینگ و روی پاس کوین دی بروینه به گل اول رسیدند و در ادامه ستاره بلژیکی موفق شد از روی نقطه‌ی پنالتی گل دوم سیتیزن ها را به ثمر برساند. این گل در دقیقه‌ی 26 به ثمر رسید. تا پایان بازی شاگردان گواردیولا به خوبی توانستند بازی و نتیجه را حفظ کنند و سه امتیاز را بدست بیاورند.

منچسترسیتی با این پیروزی توانست تا حدودی از اوضاع و بحران هایی که دارد فاصله بگیرد. باید دید شرایط آن‌ها در ادامه به چه شکل ادامه خواهد یافت.

1470