اینتراخت فرانکفورت 1-1 دورتموند؛ توقف زنبورها دور از خانه

اینتراخت فرانکفورت 1-1 دورتموند؛ توقف زنبورها دور از خانه

خبرگزاری فوتبالی - در هفته پونزدهم بوندسلیگا، اینتراخت فرانکفورت در ورزشگاه خانگی خود به مصاف دورتموند رفت و در نهایت توانست به تساوی یک بر یک مقابل این تیم دست یابد و آن ها را متوقف کند. دورتموند در این فصل جایگاه به مراتب بهتری نسبت به اینتراخت در جدول لیگ آلمان دارد و باید دید که شرایطش در ادامه به چه شکل پیش خواهد رفت آن ها در این هفته متوقف شدند.

به گزارش فوتبالی، در این بازی که در شهر فرانکفورت برگزار می‌شد، دورتموندی ها خیلی زود غافلگیر شدند و گل اول را دریافت کردند. این گل توسط داییچی کامادا در دقیقه 9 و روی پاس مارتین هینترگر به ثمر رسید. نتیجه‌ی یک بر صفر به نفع اینتراخت فرانکفورت تا پایان نیمه اول پا بر جا بود هر چند که فرانکفورتی ها فرصت های دیگری هم داشتند تا برتری خود را ارتقا داده و نتیجه‌ی بهتری بدست بیاورند اما آن‌ها فرصت های خود را از دست دادند.

در نیمه دوم این بازی دورتموند عملکرد بهتری داشت و توانست بازی را در دست بگیرد و در دقیقه 56 روی حرکت زیبای جیدون سانچو و پاس او توسط رینا به گل تساوی دست یافتند. دورتمند در این بازی فرصت های دیگری هم داشت تا گل دوم را بزند سه امتیاز را بدست بیاورد اما موفق نشد تا در این بازی متوقف شود.

1470