تمرین شاگردان یحیی در کمپ تیم ملی برگزار شد

تمرین شاگردان یحیی در کمپ تیم ملی برگزار شد

خبرگزاری فوتبالی- شاگردان یحیی گل محمدی در آستانه دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا با موافقت فدراسیون فوتبال مجوز تمرین در کمپ تیم ملی را به دست آوردند.

به گزارش فوتبالی، بعد از لغو دیدار پرسپولیس برابر نساجی در هفته پنجم مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران، این تیم تمرین امروز با هماهنگی صورت گرفته و تصمیم فدراسیون فوتبال برای حمایت از نماینده ایران در فینال لیگ قهرمانان آسیا،در کمپ تیم ملی برگزار شد.

پرسپولیس دو هفته دیگر باید در دیدار فینال لیگ قهرمانان برابر تیم فینالیست از منطقه شرق آسیا قرار گیرد و بر این اساس یحیی گل محمدی برنامه‌های خود را برای این بازی دنبال می‌کند. سرخپوشان که با اعلام سازمان لیگ بازی دیدار هفته پنجم خود مقابل نساجی را تعویق شده دیدند، بعد از قرنطینه در اردو، تمرین امروز خود را در کمپ تیم ملی پشت سر گذاشتند.

مشکلات زمین باعث شده تا شاگردان یحیی گل محمدی طی روزهای اخیر در استادیوم شهید کاظمی و مجموعه پژوهشگاه تهران تمرینات خود را دنبال کنند اما امروز با هماهنگی‌های صورت گرفته تمرین تیم در محل کمپ تیم ملی برگزار شد تا کادرفنی این تیم برنامه آماده سازی خود را بدون مشکل دنبال کند.

7655