طاهری: ماجرای دستیاران فکری زیادی بزرگ شده است!

طاهری: ماجرای دستیاران فکری زیادی بزرگ شده است!

خبرگزاری فوتبالی- مربی اسبق استقلال درباره حواشی ایجاد شده برای کادر فنی این تیم صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی، حتما ویدیوی منتشر شده از بازی پیکان و استقلال در فضای مجازی را دیده‌اید. جایی که حنیف عمران‌زاده به مرادمند دستور نفوذ می‌دهد اما صمد مرفاوی با عصبانیت دستور حنیف را وتو می‌کند تا مدافع استقلال در کارهای هجومی تیمش شرکت نکند.

بیژن طاهری مربی اسبق استقلال درباره عدم ناهماهنگی بین دو مربی استقلال می‌گوید:استقلال تیم بزرگی است و در کانون توجهات قرار دارد. در هر بازی چند دوربین رفتار کادر فنی و نیمکت نشینان استقلال را زیر ذره بین قرار می دهند و هر موضوعی را بزرگ می کنند. به نظرم در بازی با پیکان اتفاق خاصی بین صمد مرفاوی و حنیف عمران زاده رخ نداد اما به نظرم دستیاران فکری قبل از انتقال نکات فنی به بازیکنان باید این موارد را با سرمربی چک کنند.

طاهری در مورد اینکه گفته می‌شود قرار است کادرفنی استقلال تقویت شود و حتی از او به عنوان یکی از گزینه‌ها نام برده می شود گفت: به من پیشنهادی نشده است و اطلاعی در مورد این موضوع ندارم . به نظرم فکری باید از کادرفنی اش حمایت کند و به حواشی توجه نکند.

سوال بعدی ما از طاهری درباره انتقادهایی است که از سرمربی استقلال شده است. مربی سابق استقلال در قبال این انتقادها، طرف فکری را گرفته است: فکری به زمان نیاز دارد. او سال گذشته تمام تمرکزش را روی نساجی گذاشته بود و حالا نیاز دارد تا تمام بازیکن استقلال را بشناسد. البته از این موضوع هم نباید به راحتی گذشت که دیر انتخاب شدن مربی و شروع تمرینات به استقلال آسیب زده است.

وی در پایان گفت: شرایط استقلال بحرانی نیست. فکری باید باید از کادرش حمایت کند و تغییر در کادر فنی اتفاق درستی نیست.استراماچونی هم در هفته‌های ابتدایی نتوانست آنطور که باید نتیجه بگیرد اما چون مربی ایرانی نبود حواشی درست نشد. استقلال ابزار کافی را دارد و فکر می کنم استقلال شانس اول قهرمانی لیگ برتر محسوب می شود.

9697