عیسی‌زاده: الان باید دید مخالفان انتخاب پورموسوی چه نظری دارند؟!

عیسی‌زاده: الان باید دید مخالفان انتخاب پورموسوی چه نظری دارند؟!

خبرگزاری فوتبالی- مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان گفت: باید دید آن مخالفان الان چه نظری دارند، ما نظر مثبتی روی او داشتیم که انتخابش کردیم.

به گزارش فوتبالی و به نقل از میزان، علی عیسی‌زاده در مورد پیروزی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان مقابل تیم ذوب‌آهن اصفهان، اظهار داشت: از عملکرد تیم راضی هستیم چون همانطور که همه می‌دانند ما دیرتر از دیگر تیم‌ها تمرینات را شروع کردیم و برای آماده‌سازی فقط یک ماه وقت داشتیم. هنوز هم به هماهنگی لازم نرسیدیم، ولی به خاطر وضعیت خوبی که داریم خدا را شاکریم.

وی با اشاره به برطرف شدن بخشی از مشکلات مالی این تیم نسبت به فصل قبل تصریح کرد: مشکلات مالی همیشه وجود دارد اما حل می‌شود. به شدتِ فصل قبل مشکل نداریم، ولی همچنان وجود دارد و در حال تامین منابع هستیم. منطقه آزاد الوند همچنان حامی ما است و از حمایت‌های‌شان سپاسگذارم.

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان در مورد برخی انتقاد‌ها به انتخاب سیروس پورموسوی به عنوان سرمربی این تیم در ابتدای فصل گفت: باید دید آن مخالفان الان چه نظری دارند. ما نظر مثبتی روی او داشتیم که انتخابش کردیم. حالا باید دید با نتایجی که گرفته مخالفان با او موافق شدند؟ تیم ما در جایگاه خوبی قرار گرفته و من یقین دارم این تیم رو به رشد است و هماهنگ‌تر هم می‌شود.

عیسی‌زاده به عملکرد کاپیتان باتجربه تیم صنعت نفت اشاره و در مورد گل‌زنی‌های طالب ریکانی خاطرنشان کرد: وقتی تیمی پیروز می‌شود، همه این پیروزی را به دست آوردند و وقتی تیمی می‌بازد هم همه مقصرند، ولی نمی‌توان تواتمندی‌ها و تجربه او را انکار کرد. وی در ترکیب تیم ما بازیکن خاصی است و به عنوان کاپیتان اتحاد خوبی بین اعضای تیم به وجود آورده است.

7474