شریفات: کسب یک امتیاز در خانه فولاد قدرتمند، شیرین بود

شریفات: کسب یک امتیاز در خانه فولاد قدرتمند، شیرین بود

خبرگزاری فوتبالی- مهاجم تیم فوتبال آلومینیوم اراک، کسب یک امتیاز مقابل فولاد خوزستان در اهواز را کاری بسیار بزرگ توصیف کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، اسماعیل شریفات درباره تساوی بدون گل تیم فوتبال آلومینیوم اراک مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: دو تیم به دنبال پیروزی بودند. فولاد مدعی اصلی قهرمانی است و اکنون همه روی تیم ما حساب می‌کنند. هفته اول اتفاقات مبتدیانه‌ای افتاد و کارت بازی چند بازیکن صادر نشد. پس از آن الان سه هفته است که بازی می‌کنیم.

وی با بیان اینکه آلومینیوم شخصیت خود را پیدا کرده است، تصریح کرد: ما با گل آفساید به سپاهان باختیم و مقابل مس به تساوی رسیدیم. فولاد در اهواز می‌تواند هر تیمی را ببرد و یکی از قوی‌ترین تیم‌های آسیاست. حتی استقلال هم در اهواز از فولاد شکست خورد و هیچ تیمی در خانه  فولاد به راحتی امتیاز نمی‌گیرد. ما برای پیروزی رفته بودیم اما کسب این یک امتیاز هم کاری بزرگ و بسیار شیرین بود.

مهاجم آلومینیوم اراک درباره شائبه وقت‌کشی بازیکنان تیمش که توسط مربی فولاد مطرح شد، خاطرنشان کرد: ما از این مسابقه امتیاز می‌خواستیم اما بازیکنان ما وقت‌کشی نکردند. حتی حسین پورحمیدی که روی زمین افتاده بود و بازیکنان فولاد در این صحنه اعتراض می‌کردند با درد کشاله بازی می‌کرد.

شریفات با بیان اینکه آلومینیوم رفته رفته به انسجام تیمی کامل می‌رسد، گفت: کادر فنی برنامه تاکتیکی خودش را اجرا می‌کند و عباسی (مدیرعامل باشگاه) و کارخانه هم از تیم حمایت می‌کنند. شرایط خیلی خوبی داریم و امیدوارم وضعیت ما بهتر هم بشود. دو هفته پیش 20 درصد از قرارداد ما پرداخت شد و عباسی قول پرداخت درصد بیشتری هم داد. بعد از تلنگر خطیبی به باشگاه، همه چیز رفته رفته به خوبی پیش می‌رود و نتیجه آن را هم می‌بینیم.

وی درباره اینکه شاگردان رسول خطیبی هنوز موفق به گلزنی نشده‌اند، بیان کرد: همه بازیکنان تمام تلاش خود را می‌کنند و کادر فنی هم به دنبال برطرف کردن نقاط ضعف تیم است. هفته آینده بازی بسیار سختی مقابل ماشین‌سازی داریم که امیدوارم در این بازی گل بزنیم و سه امتیاز مسابقه را به دست بیاوریم.

مهاجم پیشین نفت مسجدسلیمان با گلایه از عدم پرداخت مطالباتش از این باشگاه اظهار داشت: چند روز پیش با فدراسیون فوتبال تماس گرفتم و کمیته وضعیت قول همکاری داد اما باشگاه نفت همکاری نمی‌کند. مدیران نفت به امضای خودشان پایبند نیستند و من هم بیشتر از حقم نمی‌خواهم. باشگاه نفت مسجدسلیمان در یکی دو سال اخیر شرایط خوبی پیدا کرده و فکر نمی‌کنم 600 میلیون تومان مبلغ زیادی برای این باشگاه باشد.

شریفات با انتقاد از وضعیت نفت مسجدسلیمان در زمانی که در این تیم بازی می‌کرد، تصریح کرد: من برای نفت زحمت کشیدم و امیدوارم پولم را بدهند. آن زمان شرایط تیم وحشتناک بود و ما در خوابگاه ساکن بودیم. اتاق‌ها موش داشت و زمانی که باران می‌بارید، آب وارد اتاق ما می‌شد! در این شرایط سخت برای نفت بازی کردم و فقط حقم را می‌خواهم.

7474