آتش بازی آرسنال و پیروزی قاطع رم در هفته پنجم لیگ اروپا

آتش بازی آرسنال و پیروزی قاطع رم در هفته پنجم لیگ اروپا

خبرگزاری فوتبالی - در ادامه‌ی دیدار های هفته‌ی پنجم لیگ اروپا، آرسنال موفق شد در ورزشگاه امارات با نتیجه 4 بر 1 راپید وین را شکست دهد تا شاگردان میکل آرتتا بالاخره خودی نشان داده باشند. رم هم در ورزشگاه الیمپیکو با نتیجه 3 بر 1 یانگ بویز را شکست داد تا شاگردان پائولو فونسکا پیروزی قاطعی را تجربه کنند. در دیگر بازی‌ها پی اس وی با نتیجه 1 بر 0 گرانادا را شکست داد. ناپولی مقابل آلکمار به تساوی یک بر یک رسید. بنفیکا با نتیجه 3 بر 0 لخ پوزنان را شکست داد و بایر لورکوزن هم با نتیجه 3 بر 2 مقابل نیس به پیروزی رسید.

به گزارش فوتبالی، آرسنال در لندن موفق شد با نتیجه 4 بر 1 راپید وین را شکست دهد و نمایش جذابی داشت. گل‌های توپچی ها را لاکازات، پابلو ماری، انکتیا و امیل اسمیت رو به ثمر رساندند. اکنون آرسنال با اختلاف زیادی نسبت به سایر تیم ها در صدر جدول گروه B رقابت‌های لیگ اروپا قرار دارد. از آرسنال به عنوان یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در این فصل از رقابت‌های لیگ اروپا نام برده می‌شود.

در دیگر بازی جذاب رم با نتیجه سه بر یک یانگ بویز را شکست داد. در این بازی مایورال، کالافیوری و ادین ژکو گلزنی کردند. ناپولی، دیگر تیم ایتالیایی، اما با تساوی 1 بر 1 مقابل آلکمار کار صعودش به هفته‌ی آخر کشیده شد.

1470