رئیس موقت بارسلونا: فروش مسی معقول بود؛ بازگشت نیمار معجزه است

رئیس موقت بارسلونا: فروش مسی معقول بود؛ بازگشت نیمار معجزه است

خبرگزاری فوتبالی - به نظر می‌رسد که ریاست موقت بارسلونا معتقد بوده که فروش لیونل مسی در تابستان گزینه‌ای معقول تر بوده است چرا که اوضاع مالی باشگاه بارسلونا به شدت بحرانی است. همچنین این مسئله باعث می‌شود که بارسا نتواند برای زمستان خریدی داشته باشد و از لحاظ دستمزد بازیکنان دچار مشکل است.

به گزارش فوتبالی، به نظر می‌رسد که شیوع ویروس کرونا و اثراتی که بر اقتصاد جهانی داشته، اوضاع مالی بارسلونا را بحرانی تر از همیشه کرده است به طوری که مدیر موقت بارسلونا در گفتگو با خبرنگاران گفته بود:" این افتضاح است. نگران کننده است ، اما ما امیدواریم." همچنین او در ادامه افزوده بود که:" بازیکنان در ماه ژانویه دریافتی نخواهند داشت."

کارلس توسکتس،‌ رئیس موقت بارسلونا گفت:" اگر بخواهم از لحاظ اقتصادی حرف بزنم باید بگویم تابستان گذشته خواستار فروش مسی بودم. لالیگا یک محدودیت عجیب برای دستمزدها گذاشته و فروش مسی می‌توانست کمک زیادی به بودجه باشگاه بکند. من با کومان و پلانس چندین بار ملاقات داشته‌ام. اگر کسی را می‌خواهند لازم است که کسی فروخته شود. نمی‌دانم این کاندیداها که در خصوص خریدها صحبت می‌کنند منظورشان چیست. شاید می‌خواهند هالند را رایگان بخرند!"

او همچنین درمورد نیمار افزود:"اگر نیمار به صورت رایگان برگردد می‌تواند بارسایی شود ولی ریاست بارسلونا در ماه آینده هر کسی شود نمی‌تواند او را خریداری کند. به نظرم خرید نیمار بدون اینکه فروش گسترده‌ای رخ بدهد یک معجزه است."

1470