کامبک دیدنی میلان و تساوی تاتنهام در هفته پنجم لیگ اروپا

کامبک دیدنی میلان و تساوی تاتنهام در هفته پنجم لیگ اروپا

خبرگزاری فوتبالی - رقابت‌های هفته پنجم لیگ اروپا هم برگزار شد و در این هفته میلان مقابل رقیب خود کامبک زد و توانست بازی باخته را با برد عوض کند و سه امتیاز شیرین را بدست بیاورد. میلان مقابل سلتیک کامبک زد و تاتنهام مقابل لاسک لینز متوقف شد. در اولین دیدار های این هفته از رقابت‌ها لیل مقابل اسپارتا پراگ به تساوی یک بر یک رسید، زوریا در یک بازی عجیب با یک گل لسترسیتی را شکست داد، در این بازی الهیار صیادمنش گلزنی کرد. آاک آتن با نتیجه 2 بر 4 مقابل براگا شکست خورد، در این بازی کریم انصاری فرد 30 دقیقه در ترکیب تیم یونانی بود. ویارئال با نتیجه 1 بر 0 مقابل سیواس اسپور به پیروزی رسید‌ و دیناموزاگرب هم با دو گل فاینورد را شکست داد.

به گزارش فوتبالی، میلان در ورزشگاه خانگی خود، سن سیرو، موفق شد با نتیجه 4 بر 2 سلتیک را شکست دهد. میلانی ها ابتدا در این بازی با نتیجه 2 بر 0 عقب افتادند اما در ادامه‌ی کار توانستند 4 گل به ثمر برسانند. گل های روسونری ها را چالهان اوغولو، کاستیخو، براهیم دیاز و هوگه به ثمر رساندند تا شاگردان استفانو پیولی یک پیروزی درخشان داشته باشند.

تاتنهام با هدایت ژوزه مورینیو با نتیجه 3 بر 3 مقابل لاسک لینز به تساوی رسید. در این بازی تاتنهام هم ابتدا از حریف خود عقب افتاد اما گل های گرت بیل (پنالتی) و سون هیونگ مین این تیم را پیش انداخت اما این پایان کار نبود و در ادامه تاتنهامی ها از لاسک لینز گل دریافت کردند و بازی مساوی شد. زننده این گل یوهانس اگشتاین بود. گل سوم تاتنهام را دله الی در دقیقه 87 از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند و در دقایق پایانی لاسک باز هم گلزنی کرد تا کار به تساوی سه بر سه برسد.

1470