طعنه مدافع بنونتو: یوونتوس دیگر تیم ترسناکی نیست!

طعنه مدافع بنونتو: یوونتوس دیگر تیم ترسناکی نیست!

خبرگزاری فوتبالی – مدافع تیم بنونتو اعتقاد دارد یوونتوس دیگر ترسناک نیست و همه می‌توانند به امتیاز گرفتن از این تیم فکر کند.

به گزارش فوتبالی، گانتانئو لتیزیا، مدافع راست تیم بنونتو که هفته پیش توانست در کنار هم تیمی‌هایش، یوونتوس را متوقف کند در جدیدترین گفت و گوی خود اعلام کرده یووه دیگر تیمی ترسناک نیست و در مقابل بنونتو هم حریف خود را دست کم گرفته است.

لتیزیا در گفت و گو با اسپورت ایتالیا گفته: فکر می‌کنم یوونتوس دیگر تیم ترسناکی نیست. آن‌ها دیگر همان تیم ۳ یا ۴ سال گذشته نیستند. زمانی که شما مقابل بیانکونری قرار می‌گرفتید مطمئن بودید که شکست می‌خورید. این روزها اما آن‌ها مانند قبل نیستند. شما احساسی دارید که می‌توانید مقابل آن‌ها برای برد تلاش کنید حتی اگر تیم قدرتمندی باشند.

لتیزیا در ادامه افزود: باور دارم که آن‌ها رونالدو را بازی ندادند زیرا ما را دست کم گرفتند. آن‌ها فکر می‌کردند می‌توانند بدون رونالدو ما را شکست دهند. در فوتبال شما نباید رقیب‌تان را دست کم بگیرید زیرا ممکن است شگفت زده شوید. در واقع درباره قهرمانی یوونتوس در سری آ دیگر نمی‌توان با قاطعیت صحبت کرد. ناپولی و اینتر هم می‌توانند مدعی اصلی باشند.

گفتنی است در حال حاضر بنونتو با ۱۰ امتیاز از ۹ بازی در رده پانزدهم سری آ قرار دارد.

1101