پرچم صلح در آتالانتا بالا رفت؛ سرمربی و کاپیتان دیگر اختلافی ندارند

پرچم صلح در آتالانتا بالا رفت؛ سرمربی و کاپیتان دیگر اختلافی ندارند

خبرگزاری فوتبالی – جان‌پیرو گاسپرینی و پاپو گومز دستمال سفید صلح را بالا برده‌اند و به نظر می‌رسد با پایان رسیدن اختلاف بین آن‌ها دیگر مشکلی در آتالانتا وجود نداشته باشد.

به گزارش فوتبالی،  رسانه کوریره دی برگامو نوشته یک جر و بحث سخت بین گاسپرینی و گومز در بازی ۲ شب پیش شکل گرفته اما این جر و بحث عواقبی نداشته است. گومز در طول بازی از قبول دستورات گاسپرینی سر باز زده است زیرا سرمربی از او خواسته در نیمه اول در سمت راست بماند اما او در سمت راست نمانده و به همین دلیل هم تعویض شده است. جر و بحث ادامه دار در کنار زمین، به رختکن کشیده‌ شده و به همین دلیل تعویض رخ داده.

همچنین این رسانه ادعا کرده اختلاف بین بازیکنان آتالانتا در این هفته‌ها وجود داشته و این مورد اختلاف بین گومز و گاسپرینی هم جدیدترین مشکل بوده است. البته در ادامه گزارش این رسانه اشاره شده که هر ۲ نفر این تنش را به دلیل تلاش برای کسب ۳ امتیاز بوجود آورده‌اند و عواقبی برای این ۲ نفر بوجود نخواهد آمد.

گفتنی است دیدار آتالانتا و میتیلند در لیگ قهرمانان با نتیجه ۱-۱ مساوی به پایان رسید و به این ترتیب آتالانتا با ۸ امتیاز از ۵ بازی هم اکنون در رده دوم گروه قرار دارند. برگامویی‌ها چشم‌انتظار دیدار آخر خود هستند تا با برنده شدن در آن به مرحله بعد صعود کنند.

1101