نظر سنجی مارکا: زیدان برود یا بماند؟

نظر سنجی مارکا: زیدان برود یا بماند؟

خبرگزاری فوتبالی – مخاطبان سایت مارکا در یک نظرسنجی اعلام کرده‌اند رئال مادرید نباید زیدان را برکنار کند.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید در لیگ قهرمانان امسال عملکردی کاملا متفاوت با سال‌های گذشته داشته است. رئالی‌ها همیشه در لیگ قهرمانان می‌درخشیدند و موفقیت آن‌ها در این لیگ امری تضمینی به نظر می‌رسید اما حالا آن‌ها حتی در مرحله گروهی هم دچار مشکل شده‌اند.

رئال ۲ شب پیش مقابل شاختار دونتسک شکست خورد. شکستی که پس از یک شکست خانگی دیگر مقابل آلاوز رخ داد و این مسئله باعث شد تا بسیاری از رسانه‌ها رئال را در آستانه بحران بدانند. رئال در لالیگا تا امروز ۱۰ بازی انجام داده که تنها ۵ برد در آن‌ها کسب کرده است. ۲ تساوی و ۳ شکست هم در این بازی‌های برای لوس بلانکو ثبت شده است. سفیدپوشان در لیگ قهرمانان هم خوب نبوده‌اند و حالا با ۷ امتیاز از ۵ بازی در رده سوم گروه قرار دارند. آن‌ها البته شانس صعودشان در اختیار خودشان است و با برد می‌توانند به محرله بعد صعود کنند اما این مسئله باعث نمی‌شود تا آمار زیدان فراموش شود.

در همین زمینه رسانه مارکا یک نظرسنجی انجام داده و از مخاطبان خود خواسته تا نظرخود را درخصوص ادامه کار زیدان بیان کنند. نکته مهم اینجاست که ۵۸ درصد از افرادی که در این نظرسنجی شرکت کرده‌اند اعتقاد دارند زیدان نباید از رئال مادرید برود. ۴۲ درصد دیگر از ۷۶۸۲ نفری که در این نظر سنجی شرکت کرده‌اند هم اعتقاد دارند زیدان باید تغییر کند.

1101